نمایش قدرت والیبالست های ایران در آسیا

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در چهارچوب رقابت های والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در سه ست متوالی قطر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۹ امروز _۲۳شهریور ماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند که ایران در سه ست متوالی قطر را شکست داد.

ست اول: در این بازی برخلاف بازی روز گذشته، کولاکویچ از ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کرد. قطر  بازی ضعیفی از خودنشان نداد و برای امتیاز گیری تلاش می کردند. وقت استراحت فنی اول با نتیجه ۸ بر ۷ به سود ایران ثبت شد. با افزایش اختلاف امتیاز دو تیم سرمربی قطر وقت استراحت گرفت اما بازهم نتیجه ای نداشت و این تیم ملی ایران دست برتر را داشت؛ درنهایت ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ موفق شد ست نخست را پیروز میدان باشد.

ست دوم: در ست دوم ایران موفق شد امتیاز اول را بگیرد، در این ست بازهم وقت استراحت فنی اول به سود ایران بود اما این بار با اختلاف امتیاز بیشتر، بازیکنان تیم ملی با آرامش و فاصله به کاره خو ادامه دادند، با کسب بیست و پنجمین امتیاز نخست داور امتیاز را به نفع قطر اعلام کرد اما پس از بررسی ویدیو چک امتیاز به سود تیم ملی ایران ثبت شد تا شاگردان کولاکوویچ با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ برنده این ست شوند. 

ست سوم: امتیاز نخست این ست نیز برای ایران بود که بازیکنان قطر سریع آن را جبران کردند، پس اشتباهات پی در پی بازیکنان، تیم ایران از قطر  عقب افتاد و پس از کسب امتیاز ۱۱ توسط حریف مربی تیم ملی ایران وقت استراحت گرفت که بعد از آن ایران به شرایط عادی خود برگشت. در آخرین امتیاز ها کولاکویچ جوانان را به بازی آورد تا تیم اصلی استراحت کند. ایران در این ست هم موفق شد با نتیجه  ۲۵بر ۱۷ قطر را شکست دهد.

درنهایت تیم ملی ایران با نتیجه ۳ بر ۰ موفق شد قطر را شکست دهد.

شاگردان کولاکوویچ در سومین بازی خود فردا_۲۴شهریورماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف استرالیا می روند.

کد خبر 389456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.