صربستان پنجم شد، آمریکا هفتم

دو تیم آمریکا و صربستان با غلبه بر لهستان و جمهوری چک به رده هفتم و پنجم جام جهانی بسکتبال رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم آمریکا و لهستان پس از ناکامی از صعود به نیمه نهایی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال در چین، ظهر امروز (شنبه) برای کسب رده پنجمی در مقابل هم صف آرایی کردند. در این رقابت آمریکا بدون مشکل و به راحتی با نتیجه ۸۷ بر ۷۴ و در چهار کوارتر متوالی مسابقه را برد و رده هفتم جام جهانی را بدست آورد.

تیم ملی بسکتبال آمریکا که پرافتخار ترین تیم تاریخ است، در این دوره از رقابت ها بدون ستاره های nba در مسابقات حاضر شده بود و با قبول شکست برابر فرانسه نتوانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد. آمریکایی ها در میان انتقادات فراوان در نهایت جام جهانی را در رده هفتم تمام کردند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

مسابقه دیگر امروز برای کسب مقام پنجمی رقابت ها بین دو تیم از اروپا شرقی یعنی جمهوری چک و صربستان بود. در این بازی دو تیم با انگیزه های فراوان به زمین آمدند و در رقابتی داغ کوارتر اول با نتیجه برابر ۲۰ بر ۲۰ به پایان رسید. در کوارتر دوم سبد با بازیکنان چک همراه بود و اختلاف ۹ امتیازی به سود چک ایجاد شد.

در کوارتر سوم صرب ها ورق را برگردانند و نه تنها کمبود را جبران کردند بلکه از رقیب خود پیش افتادند. در کوارتر آخر نیز تیم صربستان بهتر ظاهر شد و با درخشش ستاره خود یعنی بگدان بگدانوویچ با نتیجه ۹۰ بر ۸۱ به پیروزی رسیدند و تیم پنجم جام شدند.

فردا (یکشنبه) نیز دو تیم فرانسه و استرالیا از ساعت ۱۲:۳۰ مسابقه رده بندی را برگزار خواهند کرد. همچنین از ساعت ۱۶:۳۰ آرژانتین و اسپانیا برای قهرمانی خواهند جنگید.

کد خبر 389448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.