طغیان زاینده رود علیه کارون/ نباید غافلگیر شویم

پانصد و هفتاد و نهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیست و دومین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "لذت تماشای مبارزه سپاهان در باغ تجربه" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره به پخش دیدار سپاهان و فولاد خوزستان در سی و نهمین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان از ساعت ١٩ و در سالن همایش باغ تجربه واقع در باغ غدیر دارد.

"طغیان زاینده رود علیه کارون" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که مربوط به دیدار امروز سپاهانی ها برابر فولاد در اهواز است.


"سبزها برای پیروزی حمایت سکوها را می خواهند" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که هواداران ذوب آهن را دعوت به حمایت همه جانبه و حضور پررنگ در فولادشهر برای دیدار روز یکشنبه این تیم برابر تراکتورسازی می‌کند.

" ماموریت سنگینی در ذوب آهن دارم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از رسول کربکندی و در پی انتخابش به عنوان مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن بیان شده است. کربکندی مسئولیت داده شده از سوی باشگاه ذوب آهن به وی را سنگین خواند اما از توانایی و تخصصش در این زمینه صحبت کرده است.

"نباید غافلگیر شویم"عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 389441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.