اصفهان پذیرای ۲ میلیون نفر مسافر بوده است

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو میلیون نفر مسافر از مجموعه های تفریحی و گردشگری شهر اصفهان بازدید کرده‌اند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در شش ماه گذشته فعال بوده و خدمات خوبی به مسافران و گردشگران ارائه کرده است.

وی افزود: پیرو تصمیمات مدیریت شهری، ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از ابتدای سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز و سعی داشته برنامه‌ریزی خوبی برای اسکان مسافران در سطح شهر و بازدید آنها از مراکز تفریحی و گردشگری داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه ستاد خدمات سفر شهر تلاش می‌کند تا مسافرانی که اصفهان را مقصد سفر خود قرار داده‌اند نهایت استفاده از مراکز گردشگری و تفریحی شهر را ببرد، افزود: در این مراکز خدمات قابل قبولی به مسافران و گردشگران ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه تفریحی فدک در منطقه هفت شهرداری اصفهان و منطقه ناژوان با دارابودن ظرفیت های زیادی همچون باغ پرندگان، تله سیژ، باغ خزندگان، باغ پرندگان، آکواریوم و مجموعه‌های تفریحی صفه از جمله تله کابین صفه، بولینگ و ... همچنین شهر رویاها و سایر مراکز فرهنگی شهر همواره سعی در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران را دارد.

امیری با اشاره به آمار ورود گردشگران به شهر اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی حجم سفرهای مسافران کاهش یافته به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو میلیون نفر از مجموعه های تفریحی و گردشگری شهر اصفهان بازدید داشتند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: البته باتوجه به شرایط اقتصادی و گرانی هزینه‌های سفر کاهش آمار سفرها کاملاً طبیعی است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون باغ فدک پذیرای ۳۰۰ هزار نفر مسافر بوده است، افزود: باغ فدک تنها محل اسکان مسافر به صورت رو باز و موقت بوده که با ساماندهی و بهسازی آن، شرایط مطلوبی برای پذیرایی و استقبال از مسافران در این مجموعه فراهم شده است.

کد خبر 389394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.