برگزاری کارگاه‌های مناسبتی در مکان‌های عمومی

مدیر خانه نقاشی و نگارگری حوزه هنری اصفهان گفت: بزرگترین هدفی که حوزه هنری در خصوص خانه نقاشی و نگارگری دنبال می کند تربیت نیرو و تولید اثر است.

آزاده کوفی‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بزرگترین هدفی که حوزه هنری در خصوص خانه نقاشی و نگارگری دنبال می کند تربیت نیرو و تولید اثر است، اگر چه ممکن است تربیت نیرو در دانشگاه ها یا مراکز آموزشی دیگر هم انجام شود اما آنچه در خانه نقاشی و نگارگری رخ می دهد جذب نیروهای تخصصی‌تر است.

وی ادامه داد: با همکاری نیروهای تخصصی جذب شده، برای برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی برنامه‌ریزی می‌کنیم و در نهایت آثاری متناسب با اهداف حوزه هنری تولید می کنیم.

مدیر خانه نقاشی و نگارگری حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه آموزشگاه ها بیشتر تمرکز خود را روی آموزش افراد قرار می دهند، اضافه کرد: کلیه اتفاقات تخصصی و حرفه ای تر که در حوزه نقاشی و نگارگری وجود دارد در خانه نقاشی و نگارگری حوزه هنری رخ می دهد.

کوفی‌گر بیان کرد: برگزاری نشست های تخصصی، همایش ها، جشنواره ها، برگزاری نمایشگاه های تخصصی و ورکشاپ ها از جمله فعالیت های تخصصی خانه نقاشی و نگارگری هستند.

وی در خصوص آثار تولید شده توسط خانه نقاشی و نگارگری گفت: آثار تولید شده علاوه بر اینکه متناسب با اهداف و شرایط حوزه هنری درخود حوزه مورد استفاده قرار می گیرند، در قالب نمایشگاه نیز برای همگان عرضه می شوند.

کوفی گر افزود: بخشی از آثار تولید شده توسط متخصصان خانه نقاشی و نگارگری را نیز به سایر استان ها ارجاع می دهیم.

مدیر خانه نقاشی و نگارگری حوزه هنری با اشاره به برنامه های پیش روی خانه نقاشی و نگارگری گفت: از جمله برنامه هایی که در نظر گرفته ایم برگزاری کارگاه های مناسبتی است که در مکان های عمومی برگزار می شوند.

کوفی گر افزود: برگزاری نشست های تخصصی ماهانه در حوزه نقاشی و نگارگری نیز از جمله برنامه هایی است که برای آینده در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: انجام پروژه های مشترک با مراکزی که به لحاظ هدف و سیاستگذاری به حوزه هنری نزدیک هستند، نیز در دستور کار خانه نقاشی و نگارگری قرار گرفته است.

مدیر خانه نقاشی و نگارگری حوزه هنری اصفهان تصریح کرد: آنچه که  بیشتر روی آن تمرکز می کنیم تجزیه و تحلیل آثار هنری هنرمندان اصفهان است که چشم اندازهایی  به آینده هنر نقاشی و نگارگری دارد.

کد خبر 389384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.