آسفالت ۷۰  هزار مترمربع از معابر روستایی بویین و میاندشت

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت گفت: در سال جاری اجرای طرح هادی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و تخصیص بیش از ۴۷۰ تن قیر رایگان در هفت روستا، برای ۷۰ هزار متر مربع معابر روستایی با مشارکت دهیاری‌ها آسفالت شده‌است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، علی اصغری در ارتباط با نحوه اجرای طرح هادی در شهرستان فریدن، اظهارکرد: شهرستان فریدن ۲۸ روستا بالای ۲۰ خانوار دارد که تهیه طرح هادی برای تمامی روستا اجرایی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در ۲۶ روستا با پیشرفتی بین ۲۰ تا ۹۰ درصد، افزود: طرح هادی بازنگری نیز برای ۱۸ روستای شهرستان تهیه شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت اعلام کرد: سال گذشته ۸۸۸ میلیون تومان اعتبار دریافت شد و ۵۷۰ تن قیر برای آسفالت معابر ۹ روستا معادل ۸۵ هزار متر مربع با مشارکت دهیاری ها در فریدن اختصاص یافت.

وی از صدور پنج هزار و ۵۰۰ جلد سند برای مسکن روستایی خبر داد و گفت: در سال جاری ۱۸۰ فقره وام بهسازی و مقاوم سازی روستایی تخصیص یافته است.

اصغری اضافه کرد: تاکنون دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان فریدن از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی احداث شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت افزود:  در حال حاضر طرح هادی برای  ۳۸ روستای بالای ۲۰ خانوار بوئین میاندشت تهیه شده که  بین ۲۰ تا  ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، تاکنون برای هشت روستا طرح هادی بازنگری تهیه  شده و امسال این طرح را برای ۶ روستا در دست اقدام داریم.

وی گفت: در سال جاری اجرای طرح هادی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و تخصیص بالغ بر ۴۷۰ تن قیر رایگان در هفت روستا، برای ۷۰ هزار متر مربع معابر روستایی با مشارکت دهیاری‌ها آسفالت شده‌است.

اصغری با بیان اینکه تا کنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ جلد سند برای خانه های روستایی صادر شده است، افزود: درحال حاضر یک هزار و ۵۰۰ واحد روستایی از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی ساخته شده و در سال جاری تاکنون ۱۵۰ فقره وام در مرحله اول ابلاغ شده و در حال پرداخت است.

کد خبر 389381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.