مهمترین پروژه‌های عمرانی سال جاری مدیریت شهری کرج

شهردار کرج در صفحه اینستاگرام خود نوشت: احداث لندفیل مهندسی و بهداشتی، تصفیه شیرابه، توسعه کارخانه کمپوست و استحصال گاز از پسماند، از مهمترین پروژه‌های عمرانی سال جاری مدیریت شهری کرج است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کمالی‌زاده در صفحه اینستاگرام خود با عنوان گزارش به مردم آورده است: "به همت همکارانم، اصلاحات مهندسی صورت گرفته در لندفیل و افزایش پوشش خاکی مناسب موجب کاهش چشمگیر بوی نامطبوع و نازیبایی‌های بصری در این محل شده است.

احداث لندفیل مهندسی و بهداشتی، تصفیه شیرابه، توسعه کارخانه کمپوست و استحصال گاز از پسماند، از مهمترین پروژه‌های عمرانی سال جاری مدیریت شهری کرج است.

تاکنون جلسات متعددی با بخش خصوصی جهت احداث نیروگاه زباله‌سوز داشته‌ایم و با مشارکت دانشگاه‌های استان و تشکیل کارگروه‌های تخصصی با پرهیز از اقدامات شتاب‌زده و با بهره‌گیری از تجربیات سایر کلانشهرها به دنبال کاهش حداکثری بوی نامطبوع در این مرکز هستیم.

حل مشکل پسماند نیازمند توجه و اختصاص منابع ویژه و تعامل همه جانبه همه دستگاه‌های اجرایی استان است، چرا که روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن زباله به این مرکز وارد می‌شود که بیش از ۵۰ درصد آن متعلق به سایر شهرهای استان است! فرهنگ‌سازی تفکیک زباله از مبدأ در راستای تسهیل در بازگشت مواد بازیافتی به چرخه مصرف،  موضوعی است که باید همه شهروندان در کنار شهرداری کرج برای آن تلاش کنیم.

وضعیت پناهگاه سگ‌های بلاصاحب و رسیدگی به آن‌ها (واکسینه، عقیم‌سازی، غذای مورد نیاز و ...) هم مناسب بود."


 

کد خبر 389379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.