دوئل رشید و سربازهای ذوب آهن/ نگاه مدعیان به نصف جهان

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی باید در هفته سوم لیگ برتر فوتبال میزبان تراکتور باشد که این بازی چند چهره ویژه به رسانه ها معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از دو هفته تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در هفته سوم با تساوی دو تیم گل گهر سرجان و پارس جنوبی جم آغاز شد تا هیجان فوتبال باشگاهی دوباره علاقمندان را درگیر خودش کند. اما بدون شک مهم‌ترین بازی این هفته را دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور در فولادشهر برگزار خواهند کرد که برای سایر مدعیان هم نتیجه این بازی بسیار مهم خواهد بود. شاگردان علیرضا منصوریان پیش از رفتن به تعطیلات با تساوی ارزشمندی که در خانه پارس جنوبی به دست آوردند، به اولین امتیاز لیگ برتری خود رسیدند و از طرف دیگر تراکتور هم با تک گل احسان حاج‌صفی موفق به شکست پرسپولیس مدعی شد تا شاگردان مصطفی دنیزلی در همان هفته‌های ابتدایی نشان دهند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند. بعد از انجام دو هفته از رقابت‌های لیگ باید انتظار داشت تیم‌ها کم کم به شرایط ایده‌آل نزدیک شوند و بازی‌های هفته سوم می‌تواند معیار خوبی برای سنجش کیفیت تیم‌ها باشد.

بازگشت رشید به فولادشهر

بازی ذوب‌آهن و تراکتور در شرایطی عصر روز یکشنبه از ساعت 19:45 در استادیوم فولادشهر و با قضاوت کوپال ناظمی آغاز می‌شود که بدون شک چهره ویژه این بازی متعلق به رشید مظاهری دروازه‌بان این فصل تراکتور است که بعد از 5 سال بازی در ذوب‌آهن تصمیم گرفت برای لیگ نوزدهم به تبریز برود و تا به امروز هم با بسته نگه داشتن دروازه تراکتور نشان داده که خریدی مهم برای مصطفی دنیزلی و تیمش بوده است. بازگشت رشید به فولادشهر و محبوبیت او در بین هواداران ذوب‌آهن یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی روز یکشنبه خواهد بود و تقابل دروازه‌بان تیم ملی با همبازیان سابق خودش در فولادشهر می‌تواند صحنه‌های جذابی را در این بازی رقم بزند.

سربازان با انگیزه

اما جدا از رشید مظاهری در ترکیب ذوب‌آهن هم باید به نام 3 بازیکن سرباز این تیم شامل مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فر اشاره کرد که تا پایان هفته دوم به دلیل عدم صدور مجوز بازی امکان حضور در ترکیب ذوب‌آهن را پیدا نکردند ولی بر اساس اخبار موجود امروز کارت بازی 3 تفنگدار ذوب‌آهن صادر می‌شود و در صورت صلاحدید منصوریان هر 3 نفر می‌توانند در مقابل حریف تبریزی به میدان بروند. رفتار غیرحرفه‌ای باشگاه تراکتور با این 3 بازیکن و تاخیری که در صدور مجوزشان ایجاد کرد به نوعی انگیزه هر 3 نفر را چند برابر کرد تا حساب خودشان را در درون زمین با تبریزی‌ها صاف کنند و این موضوع می‌تواند به سود نماینده فوتبال اصفهان تمام شود.

نگاه مدعیان به اصفهان

شاید ذوب‌آهن شانس قهرمانی در لیگ را نداشته باشد، اما در این سالها همیشه تیمی قابل احترام بوده و یقه اکثر مدعیان را در خانه خودش گرفته است. به همین خاطر بدون شک در بازی‌های این هفته هواداران پرسپولیس، سپاهان، استقلال و حتی پدیده هم چشم به راه شنیدن خبری خوش از فولادشهر هستند تا با شکست یا تساوی احتمالی تراکتورسازی در مقابل ذوب‌آهن شرایط برای سایر مدعین بهتر شود.

ترکیب احتمالی

علیرضا منصوریان دوران محرومیت خودش را پشت سر گذاشته و از این هفته می‌تواند در کنار زمین بر روی نیمکت تیم خودش بنشیند. یوسف بهزادی، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، مجتبی حق‌دوست، احسان پهلوان، ارسلان مطهری و باکالی کریستانوس یازده بازیکن احتمالی ذوب‌آهن در بازی مقابل تراکتور هستند و در مقابل مصطفی دنیزلی هم می‌تواند از رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و کوین فورچونه در ترکیب تیمش استفاده کند.

کد خبر 389370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.