اسطوره فرمول یک پس از شش سال به هوش آمد/ رویای بزرگ بکهام

از خبر بهوش آمدن اسطوره فرمول یک تا رویای جالب دیوید بکهام مهم خبرهای ورزشی جهان در هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان، به شرح زیر است:

*آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا راه حلی برای اتمام رفتارهای نژادپرستانه در استادیوم ها ارائه داده است.
آنتوان گریزمان گفت: "از نظر من بهترین راه این است که هر گاه شعارهای نژادپرستانه در استادیوم ها سر داده شد، ما بازیکنان بازی را متوقف کنیم. اگر ما بازی را متوقف کنیم، مردم دیگر خوشحال نخواهند بود و آنها این رفتار را پایان می دهند."

*شنبه پیش رو نیمار پس از هفته ها یک بار دیگر برای پی اس جی به میدان خواهد رفت و باید منتظر استقبال منفی هواداران باشد. این بازیکن برزیلی که با مصاحبه علیه پاریسی ها خواهان رفتن به بارسا بود ولی موفق به ترک پاریس نشد و حالا باید با هواداران خشمگین پی اس جی رو به رو شود.

*طبق گزارش تیم پزشکی رئال، لوکا مودریچ از ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم شده و برای او زمان بازگشت خاصی تعیین نشده است؛ هرچند چنین مصدومیت هایی بین 4 تا شش هفته زمان برای بهبودی نیاز دارند.

*رئیس باشگاه رئال مادرید در نشست دوم خود با اعضای باشگاه تایید کرد که همه تلاش شان برای جذب پل پوگبا را کردند ولی در نهایت این امر میسر نشد. پرز در مورد جذب نیمار و کیلیان امباپه گفت: نیمار بیشتر کار رسانه ها بود و ما از ابتدا پیشنهادی به پی اس جی ندادیم ولی قطعا به کیلیان امباپه علاقه مندیم ولی جذب او در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

*سرمربی سابق میلان و یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال از چهار مربی به عنوان مربیان محبوب خود نام برد. آریگو ساکی اواخر دهه 80 میلادی سرمربی میلان بود و این تیم را دو بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان کرد. او در جام جهانی 1994 نیز سرمربی ایتالیا بود و با این تیم نایب قهرمان جهان شد. این مربی گفت از نظر من گواردیولا، کلوپ، پوچتینو و ونگر بهترین مربیان دنیا هستتد.

*آرسن ونگر که پس از جدایی از آرسنال فعلا بدون تیم است، احتمالا به زودی پستی را در فیفا تصاحب خواهد کرد. گزینه های ونگر مدیریت اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال در امر برگزاری مسابقات جام جهانی و کارشناسی مسابقات فوتبال و نیز هدایت یک تیم نه چندان معروف بودند اما به ادعای گل، ونگر به زودی یکی از پست های مهم در اتحادیه جهانی فوتبال(فیفا) را تصاحب خواهد کرد.

*چندی پیش گفته شد که بکام مالک باشگاه میامی آمریکا، در رویای جذب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به صورت همزمان برای تیم خود است و تمایل دارد در سال های پایانی فوتبال این دو فوق ستاره، آنها را به لیگ آمریکا بکشاند و حالا موندودپورتیوو خبر داد که بکام جذب لوئیس سوارز را در اولویت قرار داده است.

*چند روز قبل از آغاز فصل بود که باشگاه یوونتوس اعلام کرد به دلیل ابتلا به ذات الریه، مائوریتسیو ساری فرصت همراهی بیانکونری را نخواهد داشت و به نظر می رسد این مشکل برطرف شده است. قرار است پس از حضور در کنفرانس مطبوعاتی، روز شنبه مائوریتسیو ساری اولین بار در این فصل سری آ یوونتوس را در برابر فیورنتینا هدایت کند.

*فصل برای رابرت لواندوفسکی طوفانی آغاز شده و وی در سه بازی اول بایرن مونیخ در بوندسلیگا موفق به زدن شش گل برای باواریایی ها شده است. رکورد در اختیار گرد مولر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ است که در یک فصل 40 بار دروازه رقبا را باز کرده و رابرت لواندوفسکی مدعی شد هنوز برای فکر کردن به چنین رکوردهایی خیلی زود است.

*محمدامین طباطبایی سومین شطرنج‌باز ایرانی در جمع 64 بازیکن برتر مسابقات جام جهانی 2019 لقب گرفت. دیدارهای تکمیلی مرحله نخست رقابت های جام جهانی شطرنج (2 بازی سریع 25 دقیقه ای) دیروز برگزار شد و یکی از نمایندگان کشورمان با برتری برابر حریف خود جواز حضور در مرحله دوم را کسب کرد. محمدامین طباطبایی (2642) برابر «باسم امین» از مصر (2699) به یک پیروزی و یک تساوی رسید تا صعود کند. بدین ترتیب طباطبایی در مرحله بعد حریف «جفری شی‌ونگ» سوپر استاد بزرگ آمریکایی شد.

*کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران ‌درباره پیش بینی‌اش از مسابقات آسیایی انتخابی المپیک گفت: همه و خودمان انتظار قهرمانی داریم اما ما باید مرحله به مرحله جلو برویم، زیرا باید در ۸-۹ روز بازی انجام دهیم و به شرایط ایده آل برسیم.

*شوماخر اسطوره اتومبیل رانی جهان از ۶ سال پیش (۲۰۱۳) بر اثر سانحه در هنگام اسکی با فرزند خود در کوه‌های آلپ و برخورد سرش با تکه سنگی دچار ضربه مغری شد و به کما رفت و پس از آن در بیمارستان ژرژ پومپیدو در پاریس بستری است. روزنامه فرانسوی لوپاریزین مدعی شده که این راننده فرمول یک سابق تیم فراری پس از معالجه و درمان از طریق سلول‌های بنیادی در پاریس واکنش مثبت نشان داده و به هوشیاری رسیده است.

کد خبر 389369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.