تأکید سردار سلیمانی بر توسعه کمی و کیفی راهیان‌نور

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: توسعه کمی و کیفی راهیان نور از مطالبات جدی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است.

به گزارش ایمنا، ‌سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و هیأت همراه طی سفر به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور، با استاندار خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) دیدار کرد.

وی ضمن بازدید از برخی یادمان‌های دفاع مقدس و اردوگاه‌های راهیان نور در خوزستان، در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و هم افزایی در خصوص ارتقاء محتوا و اثربخشی راهیان نور تاکید کرد.

همچنین سردار سلیمانی طی سفر به استان کرمانشاه، از یادمان‌های دفاع مقدس و اردوگاه‌های این استان بازدید کرد و با مسئولان استان دررابطه با راهیان نور غرب گفت‌وگو داشت و در بازدید از مرز خسروی، موضوع تردد زائرین اربعین حسینی از این پایانه را ارزیابی کرد.

وی طی بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: برگزاری جلسات ماهیانه در استان‌ها توسط فرماندهان سپاه‌ها با موضوع توسعه کمی و کیفی راهیان نور و رایزنی مداوم با استانداران و مسئولان استانی برای پشتیبانی از این برنامه اثرگذار، از مطالبات جدی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است.

منبع: ایسنا

کد خبر 389366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.