اجرای طرح ویژه «یار مهربان شهر» در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهردار اصفهان گفت: تعداد ۷۳ اکیپ ۱۸۰ نفره در هفته اول مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید طرح ویژه «یار مهربان شهر» را در سطح شهر اجرا می‌کنند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گشت‌های مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری علاوه بر انجام مأموریت‌های روزانه خود، طرح ویژه «یار مهربان شهر» را انجام می‌دهند و هفته اول مهرماه سال‌جاری حضور آنها در مسیرهای منتهی به مدارس و مراکز آموزشی همچنین ایستگاه‌های اتوبوس و مترو برای رفع تخلفات شهری پررنگ‌تر خواهد بود.

وی تاکید کرد: نیروهای مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری علاوه بر انجام وظایف خود در طول ایام سال، در آستانه آغاز سال تحصیلی نیز به صورت ویژه اقداماتی همچون پاکسازی زمین‌های بایر و تعیین تکلیف ساختمان‌های نیمه‌کاره رها شده در مسیرهای منتهی به مدارس و ساماندهی یا حذف موانع خطرناک در مسیر تردد دانش آموزان را انجام می‌دهند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در معابر منتهی به مدارس از دیگر اقداماتی است که در دستور کار نیروهای این مدیریت قرار گرفته است، تصریح کرد: حفاری‌ها و ترانشه‌های شرکت‌های خدمات‌رسان باید هرچه سریع‌تر و تا قبل از مهرماه ترمیم شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان آمادگی لازم برای جلوگیری از هرگونه سدمعبر و تکدی‌گری در سطح شهر به ویژه مسیرهای منتهی به مدارس را دارند، گفت: جمع‌آوری خودروهای اسقاطی در محل‌های تردد دانش‌آموزان، حذف پلاکاردها و تبلیغات تاریخ گذشته و بدون مجوز در سطح شهر نیز در حال انجام است.

محمدحسینی ادامه داد: تا روز ۲۷ شهریورماه سال جاری باید تمام مسیرهای منتهی به مدارس ساماندهی و شهر برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان آماده شود.   

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در طول مهرماه اکیپ‌های رفع تخلفات شهری به صورت ویژه در سطح شهر گشت زنی و نسبت به رفع تخلفات اقدام کنند، خاطرنشان کرد: آرام بخشی و احساس امنیت برای دانش آموزان اولویت نخست فعالیت‌های اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری است تا دانش آموزان و خانواده‌های آنها با خیالی راحت سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

کد خبر 389345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.