قطع‌کنندگان درختان الهیه بازداشت شدند

شهردار منطقه یک تهران گفت: قطع کنندگان درختان خیابان الهیه با پایش شبانه روزی مدیریت شهری این منطقه شناسایی و جهت برخورد قانونی به نیروی انتظامی معرفی و بازداشت شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی در این باره اظهار کرد: با تماس شهروندان و انجام گشت‌های نامحسوس در طول شب و پایش در سطح منطقه با سربرداری و قطع چند اصله درخت در این محدوده مواجه شدیم و آن‌را به صورت فوری به نیروی انتظامی اعلام و مجرمان در هنگام ارتکاب جرم و انتقال درختان خشک دستگیر شدند.

وی گفت: در این خصوص شکایتی از سوی شهرداری منطقه یک در مراجع قضایی طرح و در انتظار صدور رای هستیم و از سویی کارشناسان فضای سبز با مراجعه به املاک مورد نظر و تهیه کروکی جدید نسبت به ارایه گزارش به کمیسیون ماده ۷ منطقه و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اقدام و رای کمیسیون در خصوص پرونده‌های مربوطه بزودی صادر خواهد شد.

موسوی افزود: این اقدام شیوه جدیدی از همکاری شهرداری و نیروی انتظامی برای صیانت از باغ‌ها و فضاهای سبز منطقه است و توانستیم در لحظه تخریب از پتانسیل نیروی انتظامی بهره گیریم و از تخریب باغ جلوگیری کنیم.

وی از شهروندان درخواست کرد: با ارتباط با سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ این نوع موارد را به مدیریت شهری منطقه اطلاع دهند تا قبل از تخریب اعمال قانون شود.

کد خبر 389341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.