استقلال و پرپسولیس به جان هم افتادند/ چشم به سهم

اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی امری است که هر ساله به عقب می‌افتد و اظهارات انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس شائبه‌های زیادی برای اجرایی نشدن این قانون در دربی اول امسال ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های ورزشی بعد از خواب زمستانی که از دوشنبه هفته گذشته شروع شد و تا شنبه ادامه داشت، اجرایی شدن قانون ۹۰به ۱۰ و چالش‌های پیش روی آن را به عناوین اول خود بدل کردند.
"در شهرآورد رفت، قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا نمی‌شود" عنوان اول "ابرار ورزشی" است و اشاره به اظهارات انصاری فرد دارد، جایی مدیرعامل پرسپولیس مدعی شده است به دلیل اینکه نمی‌توان در سامانه خرید بلیت اینترنتی تشخیص داد هوادار قرمز است یا آبی اجرایی شدن این قانون در دربی رفت ممکن نیست.

"استقلال و پرسپولیس به جان هم افتادند" عنوان اصلی "خبرورزشی" است. این روزنامه معتقد است چالش‌های اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ می‌تواند برای هواداران سرخابی‌های پایتخت سرانجام خوبی نداشته باشد، اما "گل" با عنوان ۹۰به۱۰ باید اجرا شود به اعلام سازمان لیگ به این روزنامه اشاره دارد و باید دید سرانجام داستان این قانون برای دربی پیش رو به کجا خواهد رسید.

رکورد شکنی در حیطه‌ها و جام‌های مختلف تخصص کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس است، اما حالا این رکورد شکنی می‌تواند به پایان سلطنت شهریار بر صدر گلزنان ملی منجر شود. جایی که رونالدو با زدن تنها ۱۶ گل دیگر می‌تواند به علی دایی برسد که"شوت" با عنوان "رونالدو رکورد من را می‌شکند" به گفته‌های علی دایی در این باره پرداخته است.

داستان دختر آبی موضوعی بود که روزنامه‌ها از پرداختن به آن پرهیز کردند و فقط "هدف‌" با عنوان "تحریم استادیوم تصمیم شخصی من است" به واکنش علی کریمی و پست ایسنتاگرامی او بعد از مرگ دختر آبی اشاره دارد که علی کریمی بعد از آن اعلام کرده است که کسی را از رفتن به ورزشگاه‌ها منع نکرده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز به شرح زیر است:

کد خبر 389338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.