جاری شدن آب در مادی‌های دستگرد پس از ۱۷ سال

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: با ادامه جاری‌بودن آب زاینده‌رود و تلاش و پیگیری‌های مستمر کشاورزان دستگردی همچنین همیاری شهردای منطقه ۱۳ و مدیریت ناژوان سرانجام پس از ۱۷ سال آب در مادی‌های دستگرد جاری شد و نشاط و سرزندگی را با خود به همراه آورد.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جاری شدن آب در مادی‌های دستگرد سهم به سزایی در احیاء فضای سبز منطقه ۱۳، استفاده کشاورزان و سرسبزی محیط دارد.

وی تصریح کرد: از اواخر اسفندماه سال گذشته تصمیم‌گیری جهت پاک‌سازی مادی‌های این منطقه اجرایی شد و همچنان پاک‌سازی و جاری شدن آب در این مادی‌ها ادامه دارد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: جاری بودن آب در مادی‌های دستگرد سبب زنده نگهداشتن درختان کهنسال که میراث گذشتگان و هویت آیندگان است، شده و رونق باغات و کشتزارهای دستگرد که سابقه‌ای کهن دارد را به همراه داشته است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی این منطقه در سال جاری، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری نزدیک به ۶۰ پروژه در این منطقه اجرا خواهد شد.

شرفا از تصویب طرح کندروی پل زندان به بزرگراه شهید اقارب‌پرست خبر داد و گفت: امیدواریم اجرای این پروژه باعث کاهش ترافیک عبوری از سمت فلاورجان به سمت اصفهان شود.

وی احداث ساختمان کنترل ترافیک و کیفیت هوای شهر اصفهان را دیگر پروژه این منطقه عنوان کرد و افزود: این ساختمان در تقاطع بزرگراه میثمی در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع در شش طبقه احداث می‌شود و سعی شده در معماری آن شاخصه‌های معماری اصیل ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از احداث ایستگاه آتش نشانی در محدوده ناژوان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حساسیت منطقه ناژوان و لزوم توجه به ایمنی آن، با کمک منطقه ۹ و پنج، این ایستگاه احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث ایستگاه آتش نشانی در ناژوان می‌تواند کمکی به امدادرسانی محله قائمیه در زمان بروز حوادث باشد، زیرا در این محله ایستگاه آتش نشانی وجود ندارد.

کد خبر 389330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.