برای ساماندهی میدان امام همکاری نشده است

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: علی‌رغم اینکه نهادهای دیگری متولی اصلی ساماندهی میدان امام(ره) هستند، اما تاکنون در این زمینه همکاری نشده و تمام اقدامات از سوی شهرداری صورت گرفته است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سنگفرش اطراف میدان امام(ره) سال ۹۵-۹۴ توسط شهرداری منطقه سه اصفهان انجام شده، همچنین ایمن‌سازی و پیاده‌راه شدن خیابان‌های سپه و چهارباغ نیز به همت شهرداری صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: سازمان میراث فرهنگی حاضر نیست نوع شغل صاحبان مغازه‌هایی که متعلق به خود میراث یا اوقاف است را در میدان امام(ره) ساماندهی کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه میدان امام(ره) قدمتی چند صد ساله داشته و توریست‌های داخلی و خارجی زیادی در آن تردد می‌کنند، باید نوع فعالیت مغازه‌های اطراف آن طبق مصوبات، تنها فروش صنایع‌ دستی باشد در حالی که در تعدادی از آنها به محل عرضه محصولات بی‌کیفیت و نامرغوب تبدیل شده و هیچ‌کس بر نوع فعالیت این کسبه نظارتی ندارد.

وی با بیان اینکه در این ارتباط تاکنون چندین مرتبه جلسه با میراث فرهنگی برگزار شده، اما نتیجه‌ای نداشته است، گفت: سال گذشته در خصوص نورپردازی در میدان امام(ره) با میراث فرهنگی مذاکره و درخواست شد نورپردازی در تمام مکان‌های این میدان یکسان‌سازی شود که علی‌رغم کم‌توجهی میراث به این موضوع، شهرداری منطقه سه به تنهایی اقدامات لازم را انجام داده است.

کد خبر 389328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • SE ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    0 0
    صنایع دستی و البسه ی هندی و چینی، فست فودها ، موتور سیکلت، پارکینگ ماشین ها پشت مسجد شیخ لطف ا... و ........