تمهیدات ویژه برای فعالیت مترو در آستانه سال تحصیلی جدید

شهردار اصفهان گفت: از ابتدای مهرماه سال‌جاری سرفاصله زمانی مترو دقیق‌تر و زمان پایان فعالیت آن به گونه‌ای تنظیم خواهد شد تا در تردد دانشجویان مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز- شنبه ۲۳ شهریورماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید تا چند روز آینده، اظهار کرد: اول مهر به عنوان آغاز سال تحصیلی برای شهر و شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به طور طبیعی آینده شهر و کشور همچنین سرنوشت مردم در دست کسانی است که هفته آینده راهی مدرسه و دانشگاه‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تلاش کرده در کنار سایر ارگان‌های ذی‌ربط برای این اتفاق ویژه آمادگی لازم را داشته باشد، افزود: متروی اصفهان و حمل ونقل عمومی امکانات لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم کرده و آمادگی کامل دارد.

شهردار اصفهان ادامه داد: از دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده آنها انتظار می‌رود در برنامه تردد خود استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک به ویژه مترو را در نظر داشته باشند، زیرا داشتن هوای پاک حق همه شهروندان است و با مشارکت و همراهی همه تضمین‌شدنی است.

وی با اشاره به زمان فعالیت مترو همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: از ابتدای مهرماه سال‌جاری سرفاصله زمانی مترو دقیق‌تر و زمان پایان فعالیت آن به گونه‌ای تنظیم خواهد شد تا در تردد دانشجویان مشکلی به وجود نیاید.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان سال تحصیلی توأم با بهره‌وری و بهروزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ایده‌ها و نظرات خوبی از سوی دانش آموزان و دانشجویان به مدیریت شهری اصفهان منعکس شد، گفت: در سال جاری نیز منتظر ایده‌های دانش آموزان و دانشجویان هستیم تا در اداره امور شهر مشارکت داشته باشند.

شهردار اصفهان با اشاره به دیدار مردمی با شهروندان ساکن در منطقه ۱۳، خاطرنشان کرد: هفته آینده به همراه شورای معاونان شهرداری در جمع مردم منطقه ۱۳ حضور خواهیم داشت، با شهروندان این منطقه گفت و گو می‌کنیم و ایده‌ها و نظرات و مشکلات آنها را می شنویم.

وی ادامه داد: مردم ساکن در منطقه ۱۳ در هفته جاری می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir وارد کنند.

نوروزی ابرازی امیدواری کرد: حضور شورای معاونان در منطقه ۱۳ مانند حضور در منطقه ۹ لبخند رضایت را بر لب مردم این منطقه بنشاند.

کد خبر 389324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.