امیدوارم روزی برسد که شاهد یک فوتسال پاک باشیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: چندین بار از تیم گیتی پسند عقب افتادیم ولی توانستیم با یک بازی هوشمندانه تساوی سختی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ مجید مرتضایی در حاشیه بازی تیمش مقابل گیتی‌پسند امروز -جمعه ۲۲ شهریورماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود زیرا تیم‌های اول و سوم جدول به مصاف یکدیگر رفتند، خوشحال هستم که تیم فرش آرا باز هم توانست در بازی‌های خارج از خانه شکست‌ناپذیر باشد.

وی ادامه داد: چندین‌بار از تیم گیتی‌پسند عقب افتادیم ولی توانستیم با یک بازی هوشمندانه تساوی سختی را کسب کنیم. تیم گیتی‌پسند نیز حملات زیادی بر روی دروازه تیم ما انجام داد، به این تیم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در رابطه با حواشی نیمه نخست این دیدار، افزود: علاقه‌ای برای صحبت در رابطه حواشی ندارم، در صحنه‌ای که اتفاق افتاد بازیکن تیم ما تحت فشار بود و به همین دلیل با بازیکن گیتی‌پسند درگیر شد. من از تیم گیتی‌پسند و بازیکنان این تیم عذر خواهی می‌کنم. امیدوار هستم روزی باشد که یک فوتسال زیبا و پاک را ببینیم.

مرتضایی درمورد داوری این بازی تصریح کرد: داوری به جز چندین سوت اشتباه که هر دو تیم به آن اعتراض داشتند مشکل دیگری نداشت، داوری این بازی سخت بود که از نظر من تیم داوری موفق بود.

کد خبر 389304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.