انفجار و آتش‌سوزی در یک مجمتع ۱۲ طبقه اطفاء شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سوختگی شدید یک فرد بر اثر انفجار در انباری یک مجمتع مسکونی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک مجتمع ساختمانی در بلوار ارغوانیه اظهار کرد: انباری یکی از واحدهای این مجتمع ۱۲ طبقه که جنب بیمارستان فارابی قرار دارد بر اثر نشط گاز از سیلندر پیک نیک دچار انفجار شد.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۱۵ و ۱۳ دقیقه امروز (جمعه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرداری اصفهان اعلام و تیم امدادی از ایستگاه ۱۵ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فرد حادثه دیده در این انفجار بدون اطلاع از نشط گاز اقدام به روشن کردن چراغ انباری کرده و با اتصال برق، وی دچار آتش سوزی شدید می‌شود.

کاوه آهنگران ادامه داد: ماموران امداد و نجات آتش‌نشانی از سرایت حریق به نقاط دیگر ساختمان جلوگیری کرده و فرد مصدوم را که شرایط نامساعدی داشت تحویل اورژانس دادند.

وی همچنین به حادثه غرق شدن یک مرد ۳۵ ساله در جاده حبیب آباد اشاره کرده و افزود: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه و در کانال آبرسانی غرب اصفهان رخ داده و تیم امداد و نجات قواصی در محل حاضر شدند اما متاسفانه فرد حادثه دیده پیش از نجات فوت کرده بود.

کد خبر 389295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.