مسی: ترک بارسا شایعه است/ دعوت رونالدو را قبول می کنم

فوق ستاره‌ی آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در یک مصاحبه‌ی مهم آینده‌ی خود را مشخص کرد و به برخی از شایعات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از مدت ها پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه در قرار داد مسی که تا سال ۲۰۲۱ با بارسا معتبر است، یک بند وجود دارد که این فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند در سال ۲۰۲۰ یک طرفه قراردادش را فسخ کند و به یک تیم غیر اروپایی برود.

با اعلام این خبر مهم، ترس و اضطراب به سراغ طرفداران تیم کاتالونیا آمد که مبادا مسی بارسلونا را ترک کند. خود مسی بارها و بارها اعلام کرده آرزو دارد در تیم نیوولز اولد بویز آرژانتین که در دوران بچگی آنجا بازی می کرد فوتبالش را تمام کند.

از طرفی هم دیوید بکهام ستاره سابق دنیای فوتبال که رابطه خوبی با مسی دارد، دوست دارد او را به تیم خود در لیگ آمریکا منتقل کند.

با این حال چهارشنبه شب گذشته لیونل مسی یک مصاحبه مفصل با ارنست فولچ سردبیر روزنامه اسپورت کاتالونیا که نزدیک به باشگاه بارسلونا است انجام داده است و در مورد موضوعات مختلف صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

خبرنگار: ️فصل پیش با اینکه توی سطح تیمی خوب نبودید، اما عملکرد فردی فوق العاده ای داشتی و مدعی توپ طلا هستی؟

مسی: ️فصل به خوبی تموم نشد، اما تا قبل از دو بازی آخر یک فصل عالی داشتیم. حذف ما از لیگ قهرمانان باعث شد کل فصل ما بد به نظر برسه که واقعاً خوب بودیم.  ما نزدیک به سه گانه بودیم، اما یه بازی همه اینا رو خراب کرد. بعد از اون بازی تو فینال کوپا دل ری سخت بود. تو نیمه دوم بازی خوبی داشتیم اما تو نیمه اول خیلی بد بودیم. البته که به نظر می رسه "فصل بد" تموم شد، چون ما فقط لالیگا رو بردیم. ما به اهداف خودمون نرسیدیم.

خبرنگار: ️فکر میکنی مدعی توپ طلا هستی؟

مسی: ️نمی‌دونم. وضعیت توپ طلا نامشخصه، هیچ کس واقعاً نمیدونه کی مدعیه. اخیراً اونا بیشتر به نتایج باشگاهی توجه میکنن، که این چیز بدی نیست.  بعضی اوقات جام جهانی معیاره که همه نمیتونن بهش برسن. راستش ، معیار خاصی وجود نداره که بتونیم برنده توپ طلا رو تعیین کنیم. من هرگز احساس نکردم که مدعی هستم یا نه.  همونطور که قبلاً گفتم، جوایز انفرادی برای من اولویت ثانویه رو داره.

خبرنگار: ️مصدومیتت چطوره؟

مسی: ️بهترم. این واقعاً بد بود، چون تو روز اول برگشتنم این اتفاق افتاد و اولش به نظر می رسید چیز جزئی باشه، اما در حقیقت، من ۱۵ روز نتونستم تمرین کنم.  الان میدونم که چطورم و احساس راحتی بیشتری می کنم.  من وقتی احساس کردم به طور کامل بهبود پیدا کردم، برمی گردم.

خبرنگار: دوست داری زودتر برگردی؟

مسی: قطعاً. من مدت طولانی رو بیرون موندم. به محض اینکه این اتفاق مهیا بشه نمیتونم صبر کنم تا برگردم.

خبرنگار: ️مقابل والنسیا بازی میکنی؟

مسی: نه ، من هنوز انفرادی تمرین میکنم و تاریخ مشخصی برای برگشتنم ندارم.  من تست ها رو انجام میدم و وقتی ببینم که ۱۰۰٪ آمادم، برمیگردم. من مقابل والنسیا بازی نخواهم کرد و خواهیم دید که آیا من به موقع برای بازی با دورتموند یا گرانادا میرسم یا نه.

خبرنگار؛ ️شروع بد بارسلونا تو لالیگا تو رو نمی‌ترسونه؟

مسی: ️نه ، من نگران نیستم، این شروع عجیبی بود. چون ما مصدومای زیادی داشتیم. مقابل اتلتیک عالی بازی کردیم. کار آسونی نیست که جلوی اون تیم باز بازی کنی، نیمه دوم بهتر بودیم. من عملکرد تیمی خوبی مقابل بتیس دیدم. مخصوصا، نیمه دوم خیلی خوب بود.  اما یه بار دیگه، خارج از خونه مقابل اوساسونا امتیاز از دست دادیم. نگران نیستم، اما باید بدونیم که شروع بدی داشتیم و نباید اینطور ادامه بدیم.

خبرنگار: ️حاضری لالیگا رو قربانی لیگ قهرمانان کنی؟

مسی: ️نه. وقتی فصل رو شروع میکنیم، همیشه همین حرفو میزنیم که میخوایم همه جامارو ببریم و تمام تلاش خودمونو برای رسیدن بهش می کنیم. امیدوارم بتونیم به سرعت برگردیم، ، میخوایم هر عنوانی رو ببریم.  اما واضحه که من میخوام قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشم، چون مدت طولانیه که این جامو نبردم. ما به عنوان یه باشگاه و تو سطح شخصی باید قهرمان لیگ قهرمانان بشیم. اما تو شروع فصل من این یا اون جام رو اولویت نمیذارم و می خواهم هر دو رو ببرم.

خبرنگار: ️کدوم رقیبتون امسال قویتر شده، اتلتیکو یا رئال؟

مسی: ️من معتقدم همه با امضاهایی که داشتیم تیمو تقویت کردیم. اتلتیکو تیم بزرگی داره و امضاهای خوبی هم داشته.  به نظر میرسید که اونا دارن تضعیف میشن اما اونا یه تیم عالی با مهره های زیادی و متعادل ساختن. رئال مادرید هم بازیکنای خوبی گرفته.  در کنار بازیکنایی که قبلاً داشتن، بازیکنای مهمی مث هازارد رو آوردن. یوونتوس هم مث سیتی امضاهای خوبی داشته.  در کل فکر میکنم همه چیز یکنواخت‌تره و تیم های بزرگ قویتر شدن.

خبرنگار: ️تجربه ۲ کامبک مقابل رم و لیورپول؟

مسی: ️ما تجربه های مختلفی تو لیگ قهرمانان داشتیم. با عملکرد بد توی یک بازی حتی اگه برتری بازی رفت رو هم داشته باشید، میتونید حذف شید.  استادیومای انگلیسی به تیماشون کمک زیادی میکنن.  اگه میخواید لیگ قهرمانانو ببرید، مهمه که خارج از خونه گل بزنید. اگه درست یادم باشه، آخرین باری که ما قهرمان شدیم تو هر بازی خارج از خونه ما گل زده بودیم و بالاتر از همه بازی خوبی هم میکردیم. اگه نتونید خارج از خونه گل بزنید، کار سختی دارید.

خبرنگار: ️این اصلی ترین درسیه که تو این ۲ سال گرفتین؟

مسی: ️من این طور فکر میکنم.  من اینو قبلاً میدونستم، چون واضحه، اما این دو بازی نقش این اتفاق رو پررنگ تر کرد.

خبرنگار: ️تیم بهتر از فصل قبل بسته شده؟

مسی: ️نمی دانم بهتره یا نه. سال قبل هم تیم خیلی خوبی داشتیم. درسته که بازیکنای خیلی مهمی اومدن و الان عمق قویتری داریم، تنوع بیشتری هم تو خط میانی و هم حمله داریم.  سال بعد میفهمیم بهتر از تیم پارسالیم یا نه، وقتی که به تعداد جامایی که بردیم نگاه کنیم.

خبرنگار: ️تو چند سال گذشته بارسا ۴ مدیر فنی عوض کرده. این رو شما تاثیر میذاره؟

مسی: نه، حقیقت اینه که رو ما تأثیر نمیذاره. اگه ثبات بیشتر و تغییرات کمتری وجود داشته باشه، برای باشگاه و تیم خوب خواهد بود. نقش دبیر فنی خیلی مهمه و باید به کسی که باشگاه رو میشناسه و قدرت و ایده های مهمی داره داره برسه. باید شخصی باشه که خصوصیات باشگاه رو داشته باشه.
.
خبرنگار: ️آیا پویول با این معیارها مطابقت داره؟

مسی: ️"ن نمیدونم که اون این سمت رو میخواد و ایده ای براش داره، اما اون این خصوصیات ها رو داره. پویول گزینه ی ایده آلیه. من نمیدونم که این کاریه که دوست داره، چون من باهاش صحبت نمیکنم.  اما شخصیتش و تجربه ای که تو بارسا داشت مناسب این پست هست، اون یه انتخاب خیلی خوب خواهد بود.

خبرنگار: ️بعد از پایان فصل نگران ادامه دادن والورده بودید؟

مسی: ️وقتی این اتفاقات بیفته، همه بدترین فکرارو میکنن چون ما اهداف خودمونو کامل نکردیم. اتفاق مشابه تو سال گذشته هم تکرار شد. با اینکه معتقدم این کامبک بدتر بود. همونطور که قبلا گفتم، ما بازیکنا مقصر هستیم. کادر مربیگری هیچ ارتباطی با عملکردی که داشتیم نداره. تا اون لحظه فصل خوبی داشتیم و از لحظه اول رو لیگ مسلط شدیم و به فینال کوپا دل ری رسیدیم.  بیشتر تقصیر ما بود تا مربی.

خبرنگار: ️بارتومئو گفت با توجه بند قراردادت میتونی آخر فصل تیمو رایگان ترک کنی؟

مسی: ️من نمیتونم چیزی رو تایید کنم، چون ما توافقای محرمانه ی با باشگاه داشتیم. چیزی که میخوام بگم اینه که میخوا تا جایی که ممکنه تو بارسا باشم.  من قبلا گفتن اینجا خونمه. اما من نمیخوام طولانی مدت اینجا باشم چون اینجا راحتم، من میخوام اینجا باشم چون از نظر جسمی حالم خوبه، بازی کنم و یک عضو مهم تیم باشم.  و همانطور که قبلاً هم گفتم، باید تیم برنده ای رو ببینم چون میخوام تو این باشگاه جام ببرم.  برای من پول یا بند معنای خاصی نداره. چیزهای دیگس که واسم مهمتره و مهمترین چیز داشتن تیم برندس.

خبرنگار: ️تا چه زمانی میمونی؟

مسی: ایده من اینه که تا زمانی که بتونم عملکرد خوبی داشته باشم تو اینجا ادامه بدم و بدنم به من اجازه رو بده که این کار رو بکنم. بعد از اون، همانطور که قبلاً گفتم، قرارداد من چیزی نیست که نگرانش باشم یا کاری بخوام بکنم. پدر من در مورد این موضوع با رئیس یا هر کسی که لازمه باهاش صحبت میکنه. من فقط افکار خودمو عملی میکنم.

 خبرنگار: ️پس کلید موندنت تو بارسا داشتن یه تیم برندس؟

مسی: ️طبیعیه که من میخوام برنده باشم و می خوام تو این باشگاه پیروز بشم. اینجا خونه منه. من قصد ندارم به هرتیمی برم، اما میخوام به رقابت و پیروزی ادامه بدم.

خبرنگار: ️الان با بارسا در حال مذاکره برای تمدید هستی؟

مسی: ️پدر من این کار رو میکنه. البته تا الان که چنین اتفاقی نیوفتاده، چون پدرم چیزی بهم نگفت.

خبرنگار: ️حالا که نیستی بازی های بیشتری رو کنار پسرات تماشا میکنی؟

مسی: ️من باهاشون خیلی وقت میگذرونم و حالا وقت بیشتری رو کنارشون هستم.  این خیلی زیباست اما من ترجیح میدم تو زمین باشم و بازی کنم تا از دور بازی رو ببینم.
.
خبرنگار: متئو (پسر مسی) شرایط رو تو وقتایی که میبازی درک میکنه؟

مسی: ️اونا اذیت میشن.  مخصوصاً تیاگو، چون اون این موضوع رو یکم بیشتر درک می کنه. متیو از اینکه من قبلا گفتم این بیشتر از تیمای رقیب بارسا حمایت میکنه، ناراحت شده بود. همه یه کلیپ پخش کردن که متیو موقعی که بتیس حمله کرد شادی میکرد. این درست نبود.  این یکی از حملات ما بود که به تیر خورد و اون فکر کرد که گل شده و ما بهش گفتیم زود شادی کردی"

خبرنگار: ️هردو بچه‌ت طرفدار بارسا هستن؟

مسی: ️"بله ، هر دو دوست ندارن تو هیچ بازی ببازن. اونا خیلی رقابتی هستن. وقتی که تیم میبازه اونا هم ناراحت میشن"

خبرنگار: ️آیا بعضی اوقات شهرت لیونل مسی خسته کنندس؟

مسی: ️"خسته کننده نیست، نه  من خدا رو شکر میکنم که تجربه های باور نکردنی زیادی داشتم و این فوق العاده است. با اینکه این درسته که من گاهی دوست دارم تو دید نباشم.  به خصوص وقتی من با بچهام هستم، تو مدرسه یا خیابون.  بعضی اوقات ساعت ۸:۳۰ صبح اونا رو بیرون میبرم و مردم از من عکس و امضا میخوان. من هنوز خواب آلودم، اما نمیتونم شکایتی کنم"

خبرنگار: ️مرگ ژانا دختر انریکه؟

مسی: وحشتناک بود، چیزی که هیچ کس با وجود اینکه اطلاعات کمی در مورد درمونش داشتیم، انتظار نداشتیم.  این چیزیه که شما هیچوقت نمیخواید بهش فکر کنید. متأسفانه، این اتفاقات تو جهان خیلی میوفته اما وقتی واسه اطرافیاتون اتفاق میوفته، بیشتر درک میکنید. برای اینکه لحظاتی رو باهاش تجربه کردم. همه ما بچه داریم و نمیخوایم یه لحظه جای انریکه باشیم.

خبرنگار:  ️اخیراً کریستیانو گفت که دوست داره برای ناهار یا شام دعوتت کنه. قبول میکنی؟

مسی: ️بله، من مشکلی ندارم. من همیشه گفتم که مشکلی باهاش ندارم. ممکنه دوست نباشیم چون هیچوقت تو یه رختکن باهم نبودیم اما همیشه اونو تو مراسما میبینم. تو مراسم قبل زیاد باهم صحبت کردیم. هرکدوممون مشغله هایی داریم، اما اگه فرصتی پیش بیاد، قبول میکنم.

کد خبر 389277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.