برگزاری مسابقه ورزشی ویژه معلولین کم توان ذهنی دختر در نایین

رییس اداره ورزش و جوانان نایین گفت: در راستای اجرای طرح ورزش های تطبیقی مسابقه ورزشی ویژه معلولین کم توان ذهنی دختر در محل مرکز خیریه نگهداری سالمندان و معلولین الزهرا نایین برگزارشد.

به گزارش ایمنا، بشیر حمیدی گفت: به همت امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان نایین و همکاری مرکز خیریه نگهداری سالمندان و معلولین الزهرا، هیأت ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی و هیأت جانباران و معلولین شهرستان یک دوره مسابقه ورزشی ویژه معلولین کم توان ذهنی دختر در محل مرکز خیریه نگهداری سالمندان و معلولین الزهرا برگزارگردید.

وی گفت: در این مسابقه ورزشی که در قالب دو کوتاه و پرتاب توپ در سبد، برگزار گردید،تعداد ۳۰ نفر شرکت کننده معلول کم توان ذهنی حضور داشتند، که در نهایت به کلیه شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

در پایان از بخش سالمندان و معلولین مرکز خیریه مذکور بازدید شد و مسئولین دقایقی را با بیماران و سالمندان ساکن در مرکز سپری کردند.

این مرکز سی و هفتمین مرکز سالمندان در استان اصفهان تحت نظارت سازمان بهزیستی است و خدمات توانبخشی و حمایتی و درمانی از جمله فیزیوتراپی و کار درمانی به سالمندان ارائه می دهد. هم اکنون در مرکز سالمندان نایین ۲۴نفر سالمند و ۷۳ نفر معلول ذهنی نگهداری می شوند. همچنین این مرکز برای ۵۰ نفر سالمند ویزیت در منزل انجام می‌شوند.

منبع: پرتال خبری پیام نایین

کد خبر 389268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.