فولاد خوزستان- سپاهان؛ اولین آزمون سخت طلایی‌پوشان در لیگ نوزدهم

صدرنشین لیگ نوزدهم در هفته سوم مهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولاد آرِنا شهر اهواز مهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان

شنبه، ۲۳ شهریور، ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه

پخش زنده: شبکه‌های خوزستان و اصفهان

ورزشگاه: فولاد آرِنا

آخرین رویارویی: فولاد یک- سپاهان یک

داور: بیژن حیدری

فولاد:

هرچند شاگردان جواد نکونام فصل را با شکست خانگی برابر صنعت نفت آبادان آغاز کردند، اما تساوی هفته دوم این تیم برابر استقلال در ورزشگاه آزادی آن هم با گل دقیقه ۹۵ به قدری برای طرفداران این تیم شیرین بود که شکست هفته اول را به کلی از یاد ببرند.

فولاد که حالا با مدیرعامل جدید اصفهانی خود یعنی سعید آذری امیدوار به روزهای پر فروغی است به دنبال آن است تا شکست در دیدار قبل خانگی خود را با پیروزی برابر سپاهان جبران کند. در هر صورت مصاف با یک تیم اصفهانی در اولین دیداری که سعید آذری مدیرعاملی باشگاه را بر عهده دارد می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

مصاف فصل گذشته دو تیم که با تساوی یک بر یک به پایان رسید اولین دیدار رسمی در ورزشگاه فولاد آرنا به شمار می‌رفت و از این حیث سپاهانی‌ها با ورزشگاه جدید و زیبای فولادی‌ها بیگانه نیستند، کی‌روس استنلی که فردا احتمالا در نوک خط حمله سپاهان حضور خواهد داشت فصل گذشته اولین گل رسمی تاریخ ورزشگاه فولاد آرنا را به ثمر رساند.

سپاهان:

سپاهان که با دو پیروزی قابل پیش بینی برابر شاهین بوشهر و ماشین سازی، فصل را به بهترین شکل آغاز کرد. در اولین آزمون سخت خود در لیگ نوزدهم در اهواز به مصاف فولاد می‌رود. مصاف با فولاد در اهواز همیشه جزو دیدارهای سخت یک تیم مدعی در مسیر قهرمانی به حساب می‌آمده است و حداقل کسب یک امتیاز از جدال با قرمز و زردهای اهواز می‌تواند نتیجه مطلوبی برای هر تیمی در اهواز به حساب بیاید.

سپاهان با نمایش رضایت بخش در دو دیدار گذشته طرفداران خود را امیدوار کرده است و حالا باید دید شاگردان امیر قلعه نویی که با ۶ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارند در اولین بازی سخت خود در لیگ نوزدهم چه عملکردی از خود نشان می‌دهند.

نکته جالب پیرامون این بازی برای سپاهانی‌ها طلسم پیروزی در اهواز برابر فولاد است، طلایی پوشان اصفهانی هرچند در کل عملکرد خوبی در دیدارهای رو در رو برابر فولاد خوزستان دارند اما در ۴ فصل اخیر و به طور دقیق‌تر در ۱۶۷۴ روز اخیر نتوانسته‌اند فولاد را در اهواز شکست دهند و شاید همین موضوع بهانه‌ای باشد که شاگردان امیر قلعه نویی برای شکست این طلسم انگیزه بیشتری برای پیروزی داشته باشند.

زردپوشان اصفهانی برای دیدار با فولاد سه مصدوم دارند و محمد ایران پوریان، محسن مسلمان و حامد بحیرایی نمی‌توانند سپاهان را در دیدار با فولاد همراهی کنند.

ترکیب احتمالی فولاد: شهاب گردان، ایوب والی، سینا مریدی، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، وحید حیدریه، عارف آغاسی، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا، روح الله سیف اللهی و صالح حردانی

ترکیب احتمالی سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، جورج ولسیانی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، ولادیمیر کومان، محمد محبی، علی قربانی و کی‌روس استنلی سوارز

کد خبر 389247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.