برخی در شورای شهر به مسائل قومیتی دامن می‌زنند

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برخی حتی از داخل خود شورای شهر ارومیه به مسائل قومیتی دامن زده و تنش ایجاد می‌کنند که باید با ورود مسئولان عالی استان جلوی این مسائل گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین پناهی در جمع خبرنگاران درخصوص شایعه "شهر فروشی به یک سرمایه گذار خارجی" درخصوص پروژه میدان امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: سرمایه‌گذار عراقی که از آن صحبت می‌شود، اهل شهر ارومیه و کرد زبان اما ساکن عراق است و متاسفانه برخی افراد اقدام به تشدید مسائل قومیتی کرده و با طرح چنین مسائلی واقعیت‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه این حواشی می‌تواند مربوط به انتخابات پیشروی مجلس باشد افزود: متاسفانه برخی حتی از داخل خود شورای شهر ارومیه به مسائل قومیتی دامن زده و تنش ایجاد می‌کنند که باید با ورود مسئولان عالی استان جلوی این مسائل گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه هنوز پروژه میدان امام ارومیه مصوبه‌ای در شورای شهر ندارد، تصریح کرد: بیشتر شایعه‌ها درباره این پروژه در موضوع واگذاری است که از نظر اعضای شورای شهر نیز مسئله خطرناکی است و املاک شهرداری به افرادی که در خارج از کشور حضور دارند، واگذار نمی‌شود که از جای دیگر مدیریت شود.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار این طرح در عراق نیز سرمایه‌گذاری کرده و اکنون در شهر ارومیه برای اجرای طرح میدان امام خمینی اعلام آمادگی کرده است و صحبت‌هایی را با شهرداری ارومیه و کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر انجام داده ولی ‌اکنون تصمیمی گرفته نشده و مصوبه‌ای به تصویب نرسیده است.

کد خبر 389231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.