شنبه می رویم برای نهمین امتیاز/ جذاب ترین دیدار هفته

پانصد و هفتاد و هشتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیست و یکمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایبمنا، "شنبه می رویم برای نهمین امتیاز" عنوان اصلی  رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از گئورگی ولسیانی بازیکن سپاهان مطرح شده است. وی فولاد را تیم قدرتمندی می خواند اما از تلاش سپاهان برای ماندن بر روی جاده پیروزی صحبت می کند.

"پرواز سپاهان جمعه به سوی اهواز" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که به حرکت روز جمعه سپاهانی ها به سمت اهواز برای هفته سوم رقابت های لیگ برتر اشاره دارد. سپاهان روز شنبه ۲۳ شریور ماه  برابر فولاد خوزستان به میدان برود.
"تلاش کنید تا به تیم ملی برسید" و "عزاداری های حسینی در اصفهان شور ویژه ای دارد" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.



"منصوریان_دنیزلی  جذاب ترین دیدار هفته سوم لیگ را رقم می زنند" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به نقل از فرشید طالبی بازیکن سابق تیم های ذوب آهن و تراکتور بیان شده است. وی دیدار تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی را یک نمایش بسیار دیدنی خواند و اظهار کرد: ذوبی ها پس از چند نتیجه نامطلوب به دنبال تولد دوباره و کسب پیروزی هستند. از آنطرف تراکتور هم بعد از برد روحیه بخش برابر  پرسپولیس می خواهد روند سه امتیاز گیری را ادامه دهد و همین امر تقابل این دوتیم را جذاب خواهد کرد.

"ذوب آهن باید حالا حالا از تجربیات کربکندی استفاده کند" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از محمدصلصالی و در پی انتصاب کربکندی به عنوان مدیر سازمان تیم های فوتبال باشگاه ذوب آهن بیان شده است. وی بازگشت کربکندی به مجموعه ذوب آهن را اتفاقی خوشایند خواند که میتواند حالا حالا ها به فوتبال باشگاه کمک کند.

"مازولا غایب احتمالی تواکتور برای دیدار با سبزها" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 389229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.