ریاست جمهوری هم به این انگ همیشگی نمی‌ارزید

عضو جدید شورای شهر شیراز که اجازه سخنرانی در صحن علنی را پیدا نکرد، از همین ابتدا با نشستن بر صندلی حاجتی حاشیه‌ساز شد.

به گزلرش خبرنگار ایمنا، محمدتقی تذروی پس از حرف و حدیث‌های بسیار بالاخره در جلسه دیروز (چهارشنبه) شورای شهر بر صندلی مهدی حاجتی، عضو بازداشت شده شورای شهر شیراز تکیه زد.

او پس از سوگند خوردن در صحن، از سید عبدالرزاق موسوی رئیس شورا درخواست کرد که سخنرانی کند، اما با مخالفت رئیس مواجه شد؛ اگرچه او نتوانست سخنرانی کند و چندین هوادار او نیز اجازه قانونی برای ورود به صحن علنی را کسب نکردند، اما همان نشستن او در جمع شورا نشینان نیز خالی از حاشیه نبود، عکس او هنگامی که برای برداشتن نام حاجتی دست دراز کرده و با لبی خندان بر کرسی شورای شهر می‌نشیند با واکنش کاربران توئیتر همراه بود.

بیشتر بخوانید:

جانشین موقت حاجتی فعالیت خود را آغاز کرد

مصیب حاجتی، برادر مهدی حاجتی با انتشار عکس بالا توئیت زد: "اولین حضور رسمی محمدتقی تذروی به عنوان جانشین مهدی حاجتی در شورای شهر شیراز. تو را چه سود فخر به فلک برفروختن..."

امیر کاربر دیگری بود که توئیت خود را به عکس سنجاق کرد: "و با دل‌های شکسته می‌گوییم خدا ما را بس است."

خضر نیز نوشت: "عجب عکسی ! این آقا به نام محمدتقی تذروی امروز کرسی مهدی حاجتی را در شورای شهر شیراز تصرف کرده است. چه معامله زیانباری! به نظرم ریاست جمهوری هم به این انگ همیشگی نمی‌ارزید. عکس البته قابلیت جایزه سال را دارد، گویا و ماندگار."

بیشتر بخوانید:

سرنوشت صندلی حاجتی در ابهام!

مژده انصاری هم با طعنه به رئیس سابق شورای شهر که برای خدمتگزاری به مردم سوگند یاد کرده بود، نوشت: "جایگزین مهدی حاجتی سوگند خورد؛ همون سوگندی که جناب دستغیب هم خورد!!"

یک شهروند شیرازی نیز در واکنش به این عکس نوشت: "اولین حضور رسمی محمدتقی تذروی به جای مهدی حاجتی در شورای شهر شیراز... حق کاکای ما رو خوردن دستمون هم به هیچ جا نرسید خدایا ببین فقط خودتو داریم.."

هرچند تذروی به عنوان تنها عضو اصولگرای حاضر در شورا به طور رسمی سوگند خورده و از این پس در شورای شهر حق رای دارد، اما همچنان بارقه‌هایی از امید برای بازگشت حاجتی به صحن شورا وجود دارد زیرا همچنان کسی نمی‌داند او به چه دلیلی بازداشت و حق حضور در سمت عضو شورای شهر شیراز از وی منع شده است و همین دلیل باعث می‌شود تا شش ماه جایگاه او به طور موقت دراختیار تذروی قرار گیرد؛ شاید در این شش ماه تکلیف محکومیت حاجتی مشخص شد و او بار دیگر جای خود را در شورای شهر بازپس گرفت.

بیشتر بخوانید:

حاجتی رسماً از شورا کنار گذاشته شد

کد خبر 389225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.