تماس بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۱۹۳ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۹۱۸ پیام جهت ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۷۲۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۵ درصد، ۲۴۳ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۶۴ مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است؛ ۸۲۴ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به موارد مربوط به رفع آلودگی، ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۹۲۱ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی هفته گذشته یک هزار و ۷۴۵ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی و شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه و حمل و نقل عمومی را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 389220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.