نتانیاهو دوستی تهران و مسکو را برای روسیه خطرناک خواند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه پیش از دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در شهر سوچی در ادامه اظهارات ضدایرانی خود مدعی شد: دوستی با ایران برای روسیه خطرناک است چرا که تهران در کنار افراط گرایان سنی در آینده خطری برای مسکو خواهد بود.

به گزارش ایمنا، بنیامین نتانیاهو در مصاحبه با  شبکه تلویزیونی روسی ار.ب.کا (دارای مواضع مخالف دولت روسیه) گفت: اینگونه نیست که مواضع روسیه و ایران همواره یکی باشد و دو کشور در مسائلی با هم اختلاف نظر دارند.

وی بار دیگر ادعای خود علیه برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد و مدعی شد که ایرانی ها تلاش می کنند به سلاح اتمی دست یابند و به دنبال تسلط بر خاورمیانه هستند.

به گفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در آینده ایران سلاح و ایدئولوژی خود را نه فقط علیه غرب و اسرائیل بلکه علیه روسیه بکار خواهد گرفت.

نتانیاهو قرار است امروز در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در سوچی درخصوص موضوعات پیرامون ایران گفت وگو کند.
 
نتانیاهو در ادامه مصاحبه گفت: تماس‌های مستقیم و دوستی وی با پوتین این امکان را داد تا از برخورد روسیه و اسرائیل در سوریه جلوگیری شود.

به گفته وی، این برخورد تقریبا به دلیل اختلافات بین وظایف نیروی هوایی روسیه و اقدامات اسرائیل در سوریه اجتناب ناپذیر بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ارتباط با پوتین برای من بسیار ارزشمند است و امکان توسعه روابط اقتصادی سودمند متقابل میان اسرائیل و روسیه را فراهم می کند.

وی افزود: این هماهنگی فقط به این خاطر که من و پوتین به یکدیگر احترام می‌گذاریم، امکانپذیر است. ما واقعا به صورت برابر و صریح و بدون بی‌احترامی با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنیم و هر موردی را همانطور که هست بیان می‌کنیم.

کد خبر 389214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.