هدف جشنواره لاله عباسی ارج نهادن فرهنگ تلاش و کوشش است

مدیر موسسه فرهنگی رویش مهر گفت: جشنواره لاله عباسی با هدف ارج نهادن به فرهنگ "تلاش و کوشش" درجامعه برگزار می‌شود و گل لاله عباسی به عنوان سمبل مدارا و برخورد مسالمت آمیز با فرهنگ های مختلف انتخاب شده است.

زهرا مهریار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره لاله عباسی با هدف ارج نهادن به فرهنگ "تلاش و کوشش" درجامعه برگزار می‌شود و گل لاله عباسی به عنوان سمبل مدارا و برخورد مسالمت آمیز با فرهنگ های مختلف انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه موسسه رویش مهر با هدف بازکردن یک دریچه به سوی فرهنگ ایران و جهان کار خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد، گفت: فعالیت در زمینه فرهنگی مشکلات زیادی دارد که بخشی از آن به کم شدن علاقه به مطالعه و دلسردی نسبت به امور فرهنگی در اجتماع مربوط است و بخشی دیگر هم به این دلیل است که کمتر کسی برای فعالیت های فرهنگی پول پرداخت می کند و بیشتر انتظار دوره های فرهنگی مجانی دارند.

مهریار اضافه کرد: جشنواره لاله عباسی با فعالیت هایی مانند آشناسازی کودکان به فرهنگ گلکاری و فضای سبز و برگزاری نمایشگاه نقاشی و عکس شروع به کار کرده که ما امیدواریم در سال های آینده بتوانیم این جشنواره را هر چه پر بارتر برگزار کنیم.

گفتنی است که علاقه مندان می توانند تا دهم آبان‌ماه ۱۳۹۸در بخش های عملی این جشنواره شامل داستان نویسی، شعر، جستار و نوشتار، خاطره نویسی، نقاشی، طراحی روی پارچه، عکاسی، گرافیک، موسیقی با رویکرد موزیسین ها و تئاتر خیابانی شرکت کنند.

کد خبر 389207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.