اطلاعات ماموریت‌های خارجی مدیران شهرداری در سامانه «فاش» ثبت می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد از ثبت اطلاعات ماموریت‌های خارجی مدیران شهرداری در سامانه فاش خبر داد.

به گزارش ایمنا، شهریار آل‌شیخ در این باره گفت: براساس مصوبه شورای شهر در شفاف‌سازی ماموریت‌های خارجی مدیران شهری اطلاعات کامل سفرهای خارجی مدیران وقت شهرداری مشهد از سال ۸۲ تاکنون، در سامانه فاش بارگذاری شد.

وی افزود: در مرحله نخست، اطلاعات مربوط به ماموریت های خارجی مدیران و کارکنان شهرداری شفاف‌سازی شده و در مرحله بعد، ماموریت‌های خارجی اعضای شورای اسلامی شهر نیز بارگذاری خواهدشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد با بیان اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه فاش، اطلاعات مربوط با ماموریت های خارجی انجام شده مدیران شهری را مشاهده کنند، اظهار کرد: در این بخش، نام شخص، مرجع هماهنگ‌ کننده، مقصد ماموریت، اعضای هیئت اعزامی، سال انجام ماموریت، مدت زمان، هدف و ضرورت سفر و هزینه‌های انجام شده به تفکیک در معرض دید عموم قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای تسهیل دسترسی به اطلاعات مورد نظر، امکان جستجو براساس هر یک از این آیتم‌ها نیز پیش‌بینی شده است.

آل شیخ با تاکید بر اینکه این اطلاعات مربوط به ماموریت های خارجی مدیران شهری در دسترس تمامی افراد بوده و هیچ‌گونه سطح و شرطی برای دسترسی به آن قرار داده نشده است، افزود: این رویه ادامه داشته و از این تاریخ به بعد نیز اطلاعات ماموریت های خارجی کارکنان شهرداری پس از نهایی شدن، بر روی سامانه فاش بارگذاری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سامانه فاش fash.mashhad.ir که از سوی وزارت کشور، در رتبه نخست کلانشهرهای کشور قرار دارد مرجع شفاف‌سازی اطلاعات ویژه مدیریت شهری است که علاوه بر بارگذاری جزئیات قراردادهای کلان شهرداری مشهد، اطلاعات شهرسازی نیز با ترکیبی جدید بر روی این سامانه قرار داده شده است.

کد خبر 389200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.