۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
مسی پاسخ شایعه سازان را داد

فوق ستاره‌ی آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در یک مصاحبه‌ی مهم آینده‌ی خود را مشخص کرد و به برخی از شایعات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از مدت ها پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه در قرار داد مسی که تا سال ۲۰۲۱ با بارسا معتبر است، یک بند وجود دارد که این فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند در سال ۲۰۲۰ یک طرفه قراردادش را فسخ کند و به یک تیم غیر اروپایی برود.

با اعلام این خبر مهم، ترس و اضطراب به سراغ طرفداران تیم کاتالونیا آمد که مبادا مسی بارسلونا را ترک کند. خود مسی بارها و بارها اعلام کرده آرزو دارد در تیم نیوولز اولد بویز آرژانتین که در دوران بچگی آنجا بازی می کرد فوتبالش را تمام کند.

از طرفی هم دیوید بکهام ستاره سابق دنیای فوتبال که رابطه خوبی با مسی دارد، دوست دارد او را به تیم خود در لیگ آمریکا منتقل کند.

با این حال شب گذشته لیونل مسی یک مصاحبه مفصل با ارنست فولچ سردبیر روزنامه اسپورت کاتالونیا که نزدیک به باشگاه بارسلونا است انجام داده است و در مورد موضوعات مختلف صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

مسی در خصوص انتقال نیمار به بارسلونا، اظهارکرد: بارسا خانه ی من است، من نمیخواهم بروم، بلکه میخواهم برنده شوم. دوست داشتم که نیمار برگردد. صادقانه اطمینان ندارم که بارسا برای بازگشتش همه کار انجام داد، اما مذاکره با PSG کار آسانی نیست. در سطح ورزشی، نیمار یکی از بهترین های جهان است و با او قدرت اقتصادی و اسپانسرینگ بارسا جهش می کرد.

کاپیتان بارسلونا در ادامه افزود: هرگز خواستار بازگشت نیمار نشدم و فقط نظر خود را ابراز کردیم. آیا من مُصِر بر این بودم؟ در گذشته ثابت شده که اینگونه نیست. از اینکه نیمار جذب نشد نا امید نیستم، ما یک تیم دیدنی و جذاب داریم که می‌تواند همه تیم ها را ببرد حتی بدون نیمار.

مسی در مورد پویول اسطوره باشگاه هم گفت: وجود او برای باشگاه خوب خواهد بود که ثبات و تغییر چندانی در ساختار ورزشی نداشته باشد. پویول به عنوان دبیر فنی ایده آل است.

فوق ستاره آرژانتینی در پایان در مورد همسر آرژانتین خود، اظهار کرد: آنتونلا برای من همه چیز است، او یک همراه فوق العاده است که همیشه می داند چگونه با من رفتار کند، به خصوص در اوقات بد.

کد خبر 389186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.