قرمزهای اصفهانی به دنبال تدوام نتیجه گیری

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی پیگیری خواهد شد که گیتی پسند برای تداوم صدرنشینی و هایپر شهر برای فرار از انتهای جدول با رقیبانشان می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با انجام هفت دیدار همزمان جمعه- ۲۲ شهریورماه- از ساعت ۱۸ در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که مهمترین آن ها و یا به نوعی گل سر سبد رقابت های این هفته را باید تقابل گیتی پسند و فرش آرا دانست.

دوئل فرش آرا و گیتی پسند

گیتی پسند هفته گذشته توانست سن ایچ مدعی را در خانه خودش با نتیجه چهار بر سه شکست دهد تا در پایان هفته یازدهم با شش برد چهار تساوی و تنها یک شکست با ۲۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار بگیرند. گیتی پسند در دیدار این هفته مقابل فرش آرا حمید احمدی را بدلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و شاید برای تقابل این هفته یک یا دو مصدوم احتمالی را از لیستش خارج کند.

فرش آرا امسال شیوه ای متفاوت از سال های پیش را سر لوحه کارش قرار داده و چهره اش از یک تیم میانه جدولی به یک تیم مدعی تبدیل شده است. شاگردان بهادری هفته گذشته توانستند با نتیجه نزدیک دو بر یک به سختی از سد شاهین کرمانشاه عبور کنند و در حال حاضر با کسب پنج پیروزی، چهار تساوی و دو شکست با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرند.

قضاوت این دیدار برعهده تیم داوری محمدعلی ترحمی، ولی امجدی، علی مرادیان، امید سعدی خواهد بود و کوروش هاشمی نیز به عنوان ناظر در این دیدار حضور دارد. شاگردان بیغم نمی خواهند در خانه خودشان امتیاز از دست بدهند از طرفی هم مشهدی ها می‌دانند برای مدعی بودن حق از دست دان امتیاز ندارند؛ باید منتظر بمانیم تا برنده این جدال نفسگیر در پایان هفته مشخص شود.

جدال برای فرار

هایپر شهر دومین نماینده استان اصفهان در رقابت های لیگ برتر فوتسال پس از هفته نهم با یک تصمیم مدیریتی سعید رستمی که چندین سال نام وی و هایپرشهر در کنار هم بود را را از راس کار کنار زدند و مهدی مصطفوی که قبلا مربی هایپرشهر بود را به جای رستمی گماردند.

در طول دو هفته ای که مصطفوی جانشین رستمی شده چیزی جز شکست پنج بر سه ماقبل سوهان محمد سیما و شکست سه بر دو مقابل مقاومت البرز نصیب هایپر نشده است. هایپر شهر در حال حاضر با تنها یک برد و پنج تساوی و پنج شکست به واسطه تفاضل گل بهتر نسبت به ارژن شیراز و آذرخش بندر عباس در رده دوازدهم قرار دارد.

ارژن هفته گذشته در مقابل مس سونگون پر تلاطم با نتیجه چهار بر دو مغلوب شده است اما در هفته دهم توانسته فرش آرا مدعی را با نتیجه دو بر دو متوقف کند و در حال حاضر با دو برد، دو شکست و هفت تساوی به واسطه در یافت یک گل بیشتر نسبت به هایپرشهر در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

قضاوت این دیدار بر عهده علی پورافشار، فیروز مبینی، امیرمختار رودساز، مهدی طاهری خواهد بود و عباس دهقانپور نیز به عنوان ناظر در این دیار حضور خواهد داشت. هایپر شهر و ارژن هر دو برای فرار از انتهای جدول احتیاج به سه امتیاز این دیدار دارند باید منتظر بمانیم تا ببنیم آیا ارژن شیراز که بیشترین آمار تساوی را به خود اختصاص داده است، این بازی را به تساوی می‌کشاند و یا مصطفوی نوار شکستهایش را پاره خواهد کرد.

برنامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر خواهد بود:

جمعه ۲۲ شهریور ساعت ۱۸

ستارگان ورامین – شهروند ساری

سوهان محمدسیما قم – آذرخش بندرعباس

اهورا بهبهان – سن ایچ ساوه

مقاومت شهرداری البرز – شرکت ملی حفاری

گیتی پسند اصفهان فرش آرا مشهد

لبنیات ارژن شیراز هایپر شهر شاهین شهر

شاهین کرمانشاه – مس سونگون ورزقان

کد خبر 389180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.