ظریف به پمپئو: معنای تمدن را میدانی؟

سهولت در دریافت تابعیت کویت برای ایرانی الاصل ها، توسعه روابط میان ایران و کردستان عراق، ابراز رضایت سفیر اتریش از سفر شهردار تهران به وین و تدوام خرید نفت ایران از سوی هند از جمله اخبار برجسته دستگاه دیپلماسی کشور طی هفته جاری بوده است.

سیاست خارجی و تعاملات بین المللی یکی از مهمترین ارکان هر نظام حکومتی است، بر این اساس خبرگزاری ایمنا می کوشد وفق وظیفه اطلاع رسانی و رسالت آگاهی بخشی خود، در این حوزه مهم و اثر گذار، برجسته ترین اخبار، تحولات و مواضع دستگاه دیپلماسی کشور در عرصه سیاست خارجه را به‌ صورت هفتگی در بسته خبری "ایمنا دیپلماتیک" در اختیار مخاطبین خود قرار دهد.

موسوی: اعراب به ائتلاف عربی سرگرم شده اند و نتانیاهو کرانه باختری را می خواهد

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلان نیت نتانیاهو درباره الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را به شدت محکوم کرد.

سید عباس موسوی چهارشنبه شب در یک موضع گیری، سرگرم شدن برخی کشورهای عربی که داعیه رهبری جهان عرب را دارند به امور حاشیه ای و مشغول شدن به جنگ و برادر کشی در یمن با حمایت حامیان رژیم اشغالگر قدس و دوستی با رژیم صهیونیستی و هم پیمانی با نتانیاهو را فرصتی برای رژیم اشغالگر قدس برای علنی سازی نیات پلید این رژیم کودک کش دانست و گفت: نتانیاهو یک روز با اتهام پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران و روز دیگر با اعلان نیت خبیث خود در انضمام بخش‌های دیگری از فلسطین به دنبال کسب رای برای باقی ماندن در قدرت و استمرار توسعه طلبی و تجاوز است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اجلاس سازمان همکاری اسلامی، افزود: جمهوری اسلامی ایران از هر اقدام جمعی کشورهای اسلامی برای ممانعت از استمرار تجاوزات و توسعه طلبی های رژیم غاصب فلسطین، حمایت می کند.

تاثیر خروج بولتون از کابینه ترامپ بر جهان چه خواهد بود ؟

سفارت کشورمان در فرانسه در صفحه توییتر خود نوشت: بسیاری از رفتن بولتون احساس رضایت دارند، اما باید دید آیا جهان کنونی متفاوت از گذشته، می‌تواند با رفتن بولتون شاهد تغییر در سیاست های ناموفق ایالات متحده باشد؟

در یادداشت توییتری  سفارت کشورمان در پاریس  با اشاره به برکناری بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا آمده است: همواره دخالت در امور داخلی دیگران امری مذموم تلقی می شود اما آن گونه که از رسانه ها و افکار عمومی در فرانسه و حتی دیگر کشورهای اروپایی بر می آید، بسیاری از " رفتن" جان بولتون به عنوان طنین " شوم " جنگ افروزی و " خشونت" احساس رضایت دارند.
با این حال باید دید جهان کنونی متفاوت از گذشته که یکجانبه گرایی تجربه شده در طول اعصار متمادی را بر نمی تابد، آیا میتواند با رفتن " بولتون " شاهد تغییر در سیاست های ناموفق ایالات متحده در عرصه بین المللی باشد؟

ظریف: ۱۱ سپتامبر هنوز کابوسی برای پمپئو است

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی به مناسبت سالروز واقعه ۱۱ سپتامبر، نوشت: تیم بی از طریق تروریسم اقتصادی برای جنگ با ایرانیانی نقشه می‌کشد که وقتی ساختمان مرکز تجارت جهانی در آتش می‌سوخت، به احترام آن، شمع روشن کردند.

ظریف در سالروز واقعه ۱۱ سپتامبر در توییتر خود نوشت: "جنگیدن تا آخرین سرباز آمریکایی"

همان تیم بی که اولاً بیشترین تعداد از تروریست‌های یازده سپتامبر را تأمین کرد و ثانیاً ایالات متحده را به باتلاق‌های افغانستان و عراق سوق داد، اکنون از طریق تروریسم اقتصادی برای جنگ با ایرانیانی نقشه می‌کشد که وقتی ساختمان مرکز تجارت جهانی در آتش می‌سوخت، به احترام آن، شمع روشن کردند. تعجبی ندارد که ۱۱ سپتامبر هنوز برای پمپئو کابوس است.

شمخانی: تغییر بولتون تاثیری در ادراک ایران ندارد

علی شمخانی در یادداشتی در واکنش به برکناری جان بولتون تاکید کرد، عزل و نصب‌های درون هیئت حاکمه آمریکا، تاثیری بر تغییر نگاه ایران نسبت به اغراض سوء این کشور نداشته و ملاک ارزیابی جمهوری اسلامی، سیاست واقعی و عملکرد آنها است.

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده مقام معظم رهبری  در این شورا، در این یادداشت نوشت: "خصومت تاریخی و ریشه‌دار دولت ایالات متحده آمریکا با ملت ایران، فراتر از نقش آفرینی چند مقام رسمی است.

آمد و رفت مقامات و حضور آنها در جایگاه های مختلف در کاخ سفید، تغییری در ادراک جمهوری اسلامی نسبت به ریشه ها و ماهیت اقدامات و سیاست‌های ایالات متحده ایجاد نمی‌کند، کما این که هر دو دولت ظاهراً متفاوتِ اوباما و ترامپ، سیاست یکسان تحریم ملت ایران را دنبال کردند.

جان بولتون حقوق بگیر و کارگزار سرسپرده منافقین در کاخ سفید بود. قطعا انتصاب او به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید را باید به عنوان شکل گیری ور شکستگی سیاسی و اخلاقی در نظام سیاسی آمریکا در مواجهه با ملت ایران مورد توجه قرارداد.

وعده‌ای که او از سر حماقت و توهم در خصوص نرسیدن انقلاب اسلامی به عمر چهل سالگی، مطرح کرد در کارنامه سیاسی وی و دولت آمریکا به عنوان سند بلاهت و تعصب کور یک مقام عالی این کشور ثبت و ضبط خواهد شد.

اخراج تحقیرآمیز بولتون از کاخ سفید نه تنها او را به زباله دان تاریخ رهنمون ساخت بلکه پروژه ملت ستیزی منافقین وطن فروش را نیز با شکست مفتضحانه مواجه کرد.

دشمنان ملت ایران فراموش نکنند که توسعه بی‌سابقه قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و ساقط کردن پهپاد فوق مدرن آمریکایی در خلیج فارس در دوره عربده‌کشی‌ها و تهدیدات مستمر بولتون واقع شد که به تنهایی نشانه ای بسیار روشن از عدم تاثیر پذیری سیاست‌های راهبردی ایران از رویکردهای خصمانه افرادی چون بولتون به حساب می‌آید.

عزل و نصب‌های درون هیئت حاکمه آمریکا، تاثیری بر تغییر نگاه ایران نسبت به اغراض سوء این کشور نداشته و ملاک ارزیابی جمهوری اسلامی، سیاست واقعی و عملکرد آنها به ویژه در قبال پایبندی به تعهدات بین‌المللی و رفع تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی علیه مردم ایران است.

بهره گیری از سیاستِ دست چدنی با دستکش مخملی، سال‌هاست که کارکرد خود را از دست داده و شرایط امروز ایران که حاصل تداوم راهبرد "مقاومت فعال" است نشان می‌دهد که اراده آمریکا دیگر نمی تواند منافع ملت ایران را تحت الشعاع قرار دهد."

غریب آبادی: می خواهند همکاری ایران و آژانس را تخریب کنند

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، با ارائه سخنرانی در اجلاس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ضمن تاکید بر همکاری نزدیک ایران و آژانس، در مورد برخی تلاش ها در جهت تخریب این همکاری سازنده، هشدار داد.

سفیر کشورمان اقدامات سه روز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی را با هدف اعمال فشار به آژانس، نابودی برجام به عنوان نماد چندجانبه گرایی و ایجاد انحراف در افکار عمومی دانست و گفت: ایران تحت تاثیر این فضاسازی ها قرار نمی گیرد و کاهش تعهدات برجامی در هر ۶۰ روز را با جدیت دنبال می کند.

غریب آبادی همچنین ضمن فراخواندن همه طرف ها به انجام تعهدات خود ذیل برجام، نیز افزود: جمهوری اسلامی آمادگی دارد تا به گفتگو با طرف های باقی مانده در برجام در تمامی سطوح ادامه داده و متناسب با اجرای تعهدات آنها، مجدداً به اجرای کامل برجام بازگردد.

امیر عبداللهیان: اخراج بولتون نشان دهنده اختلافات درونی در آمریکاست

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل برکناری بولتون را نتیجه اختلافات درونی کاخ سفید⁩ دانست.

حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏بی تردید برکناری ⁧بولتون⁩ تندرو در آمریکا، نتیجه اختلافات درونی کاخ سفید و ⁧ترامپ⁩ است. آنچه مهم است مشاهده "تغییر رفتار" آمریکاست و نه تغییر افراد و احزاب در آمریکا.»

بعیدی نژاد: آدریان دریا تعهدی را نقض نکرده است

سفیر کشورمان در لندن تاکید کرد: نفت‌کش آدریان دریا، نفت خود را در دریا به یک شرکت خصوصی فروخته و هیچ تعهدی را نقض نکرده است.

حمید بعیدی نژاد در حساب توییتری خود با اشاره به دیدارش با وزیر خارجه انگلیس نوشت: "در جلسه امروز با وزیر خارجه انگلیس، تاکید گردید که اقدام مقامات انگلیس علیه نفتکش حامل نفت ایران خلاف حقوق بین الملل بود. تحریم‌های اتحادیه اروپا قابل تعمیم به کشورهای ثالث نیست. علیرغم تهدیدات بی شمار آمریکا، نفت‌کش نفت خود را در دریا به یک ‌شرکت خصوصی فروخت و تعهدی را هم نقض نکرده است".

روز گذشته نیز یورو نیوز در گزارشی گفت: وزارت امور خارجه انگلیس، سفیر کشورمان در لندن را به دلیل شایعات پخش شده در خصوص رفتن نفت نفتکش «آدریان دریا ۱» به سوریه احضار کرده است.

دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای ادعا کرد: ایران نشان‌ داده که به ضمانت خودش در خصوص «آدریان دریا ۱» بی‌اعتنا است. فروختن نفت به بشار اسد، نشانگر الگوی رفتاری ایران در خصوص برهم زدن امنیت منطقه است.

تشدید تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران

وزیر امور خارجه ایران به تشدید تروریسم اقتصادی علیه ایران از سوی دولت آمریکا واکنش نشان داد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری با انتقاد شدید از اعلام تشدید تروریسم اقتصادی علیه ایران نوشت: عطش جنگ هم باید همراه با سردسته جنگ طلبان برود.

در حالی که جهان  به استثنای سه یا (حتی) دو همدست هراسان می خواست از اخراج کارگزار سرسپرده تبهکاران گروه بی در کاخ سفید نفس راحتی بکشد، پمپئو و منوچین تشدید تروریسم اقتصادی علیه ایران را اعلام کردند. عطش جنگ،فشار حداکثری هم باید همراه با سردسته جنگ طلبان برود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای ۱۵ فرد و نهاد مرتبط با حماس، القاعده و سپاه‌ پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

طعنه ظریف به دخالت آمریکا در مسائل داخلی کشورها

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در توئیتی نوشت: دکتر ظریف در پاسخ به درخواست یک خبرنگار آمریکایی که خواستار اظهار نظر درباره اخراج جان بولتون شده بود، گفت: ما درباره امور داخلی ایالات متحده اظهارنظری نمی‌کنیم.

تسلیت ایران به ملت و دولت عراق در پی شهادت شیعیان در کربلا

وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به حادثه غمبار کربلای معلی در روز عاشورای حسینی(ع) که منجر به جان‌ باختن و مصدوم شدن ده‌ها تن از زائران حرم مطهر حسینی(ع) شد، عمیقاً ابراز تأسف کرد.

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تسلیت به دولت ‌و ملت عراق، مراتب همدردی جمهوری اسلامی ایران با خانواده قربانیان این واقعه را اعلام و برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مصدومین سلامتی عاجل مسألت کرد.

احضار سفیر ایران در انگلیس

وزارت امور خارجه انگلیس سفیر کشورمان در لندن را به دلیل شایعات پخش شده در خصوص ارسال نفت نفتکش «آدریان دریا ۱» به سوریه احضار کرده است.

بر اساس گزارشی از خبرگزاری یورونیوز، وزارت امور خارجه انگلیس امروز (سه‌شنبه) حمید بعیدی‌نژاد، سفیر کشورمان در لندن را به منظور «محکوم کردن» اقدام اخیر ایران در خصوص ارسال محموله کشتی «آدریان دریا ۱» به سوریه احضار کرده است.

دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای ادعا کرد: ایران نشان‌ داده که به ضمانت خودش در خصوص «آدریان دریا ۱» بی‌اعتنا است. فروختن نفت به بشار اسد، نشانگر الگوی رفتاری ایران در خصوص برهم زدن امنیت منطقه است.

انگلیس قرار است این موضوع را در ماه جاری در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح کند.

نفتکش آدریان دریا که پیشتر «گریس ۱» نام داشت، روز چهارم ژوئیه در جبل‌الطارق توسط نیروهای انگلیسی با این ادعا که مقصد آن سوریه بوده است، توقیف شد اما شش هفته بعد دادگاه عالی جبل‌الطارق حکم به رفع توقیف آن داد.

سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان روز یک‌شنبه در مورد آخرین وضعیت کشتی «آدریان دریا »۱ و مباحث مطرح شده در ارتباط با آن گفت: ما از همان ابتدا گفته بودیم که مقصد این کشتی را ما تعیین می‌کنیم و همین کار را انجام دادیم. ما محموله این کشتی را در سطح دریا فروختیم و اقدامات حقوقی که لازم بود انجام شود که این نفتکش بتواند به راه خود ادامه دهد و محموله خود را به مقصد برساند، انجام شده است.

موسوی با بیان این که همان‌طور که مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کردند ایران علی‌رغم برخی از فشارها نفت خود را می‌فروشد و اقدامات ایضایی اثری در این ارتباط نخواهد داشت، افزود: کسانی که در این زمینه به ایران فشار می‌آوردند و تلاش دارند که مانع از فروش نفت ایران شوند، با این اقدامات خود را بیشتر در سطح جامع بین‌المللی منزوی می‌کنند.

موسوی با بیان این که این کشتی به مقصد خود رفته و نفت آن فروخته شده است، گفت: اکنون این کشتی در یکی سواحل مدیترانه پهلو گرفته است و در حال برنامه‌ریزی برای آینده است که البته در این مورد صاحب کشتی تصمیم می‌گیرد.

ظریف: نتانیاهو می خواهد تاآخرین سرباز آمریکایی بجنگد

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: نتانیاهو آمریکا را به باتلاق افغانستان کشانده است.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار ویدیویی از سخنان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: ترامپ، آیا می‌دانستی که نتانیاهو ابزاری برای کشاندن آمریکا به باتلاق افغانستان بوده است؟ همان باتلاقی که خودت هم می‌دانی، نمی‌توانی از آن خارج شوی؟ شعار نتانیاهو از سال ۱۹۸۶ این بوده است: تا آخرین سرباز آمریکایی خواهیم جنگید.

تدوام خرید نفت ایران از سوی هند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند هشدار داد که اگر هند به روابط تجاری عادی ادامه ندهد، ایران به بازارهای دیگری برای واردات روی خواهد آورد.

علی چگنی، سفیر کشورمان در هند روز دوشنبه در خصوص تداوم روابط تجاری ایران و هند گفت: هند دوست خوب و همسایه ما است. روابط ما در تاریخ ریشه دوانده است. امیدوارم که خرید نفت از ایران را از سربگیرد. هند می‌داند که تحریم‌های یکجانبه از طرف سازمان ملل نمی‌آیند و تنها از سوی آمریکا اعمال شده‌اند.

سفیر کشورمان تصریح کرد که تبادلات دوجانبه ایران و هند در سال ۲۰۱۹ به رقم ۱۳ میلیون دلار نزدیک شده اما روند تبادلات به دلیل به صفر رساندن واردات نفتی هند از ایران کاهش یافته است.

علی چگنی همچنین هشدار داد که اگر هند حفظ روابط تجاری عادی خود با ایران را از سر نگیرد، ایران ممکن است برای خرید برنج و سویا به بازارهای دیگری روی بیاورد.

برخی منابع به پایگاه خبری پرینت اطلاع داده‌اند که هیئت بلندپایه‌ای از هند به ریاست ویجای گوخال، وزیر امور خارجه در این ماه برای گفت‌وگو در خصوص روابط دوجانبه میان تهران و دهلی نو به ایران سفر خواهد کرد.

ظریف: نگران افغانستان هستیم

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به وضعیت کنونی افغانستان و روند تحولات در این کشور گفت: تجاوزگران و اشغالگران باید شکست را بپذیرید و هر چه سریعترافغانستان را ترک کنند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز نگرانی از وضعیت جاری در افغانستان اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران هشدار می دهد که بیگانگان و تجاوزگران ممکن است از  وضعیت تازه در این کشور سوء استفاده کرده و دور جدیدی از کشتار و خونریزی در افغانستان به راه بیندازند.

وی افزود: از نظر ما تجاوزگران و اشغالگران باید شکست را بپذیرند و هر چه سریعتر افغانستان را ترک نمایند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از همه طرف‌های درگیر درخواست می‌کند که خویشتنداری پیشه کنند و از برادر کشی دست برداشته و تارسیدن به یک توافق آتش بس دائم و آشتی ملی از ریختن خون بی‌گناهان و افراد غیر نظامی  بطور جدی خودداری کنند.

وزیر امور خارجه در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن احترام به حاکمیت افغانستان و تاکید بر ضرورت مالکیت و هدایت هر روند صلح توسط آحاد مردم افغانستان، آمادگی دارد در یک ابتکار منطقه ای در کنار همسایگان، دولت و همه گروه‌های افغانستانی در جهت جلوگیری از ریخته شدن خون بی‌گناهان و برای تسهیل در نیل به یک توافق پایدار با همه طرف‌های درگیر در افغانستان مشورت و مذاکره نماید و از هیچ کوشش صادقانه و بی‌طرفانه‌ای در این راستا دریغ نخواهد نکرد.


ابراز رضایت سفیر اتریش از سفر شهردار تهران به وین

سفیر اتریش در تهران در صفحه اینستاگرام خود سفر شهردار تهران به وین و دیدار با مقامات این کشور را پربار توصیف کرد.

اشتفان شولتز سفیر اتریش در وین با اشاره به سفر هفته گذشته شهردار تهران به وین و دیدار با مقامات این کشور، اظهار کرد: این سفر تبادل پربار در خصوص تجربیات و شیوه‌های موفق بین شهردار تهران حناچی و لودویگ شهردار وین با هدف تامین خدمات موثر و عادلانه اساسی برای شهروندان دو کلان شهر بود.

سفر شهردار تهران از تاریخ ۱۲ شهریور به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی یونیدو و دیدار رسمی از شهر وین آغاز شد.

توسعه روابط میان ایران و کردستان عراق

سرکنسول ایران در سلیمانیه با معاون نخست وزیر اقلیم کردستان دیدار و رایزنی کرد .

در دیدار مهدی شوشتری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه با «قباد طالبانی»، معاون نخست وزیر اقلیم کردستان، دو طرف بر  گسترش روابط فیمابین در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کردند.
اعلام آمادگی شرکتهای ایرانی برای سرمایه گذاری در اقلیم کردستان و تقویت همکاریهای علمی  و دانشگاهی، از دیگر محورهای گفت‌وگو در این دیدار بود.

سهولت در دریافت تابعیت کویت برای ایرانی الاصل ها

سفیر کشورمان در کویت گفت: کسانی که بدون تابعیت در کویت مقیم هستند در صورتی که بتوانند ایرانی الاصل بودن خود را ثابت کنند به آنها تابعیت ایرانی می‌دهیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت در گفت‌وگو با روزنامه الرای با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تابعیتش را به کسانی که لیاقت آنرا ندارند نمی دهد گفت: اگر کسانی که به طور غیرقانوی در کویت اقامت دارند (بدون)   بتوانند ایرانی الاصل بودن خود را ثابت کنند ما به آن‌ها تابعیت ایرانی می‌دهیم.

وی افزود: ایران پشت فرزندان خود را خالی نمی کند و اگر هر یک از این "بدون" ها بتوانند ایرانی الاصل بودن خود را اثبات کنند از آن استقبال می شود و بعد از آن می توانند به تابعیت ایرانی دست یابند و در این حالت چنین افرادی ملزم به اقامت در ایران نیستند و با داشتن تابعیت ایرانی می توانند زندگی خود را در کویت ادامه دهند.

ایرانی با اشاره به وجود برخی پروژه‌های کویتی در اصفهان و مشهد گفت: ایران از سرمایه گذاران کویتی استقبال می کند و برای آنها تسهیلاتی فراهم می‌کند. هر شخصی که به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در ایران سرمایه گذاری کند و یا این مبلغ را در بانک های ایرانی سپرده کند می تواند اقامت ۵ ساله رایگان دریافت کند.

سفیر کشورمان همچنین گفت که کویتی ها به راحتی می توانند گذرنامه چند سفر دریافت کنند.

ظریف خطاب به پمپئو: معنای تمدن را میدانی؟

محمد جواد ظریف روز شنبه شب در توییتی خطاب به همتای امریکایی خود چند سوال از او پرسید. ترجمه متن توییت وزیر امور خارجه و سؤالات وی از همتای امریکایی‌اش به شرح زیر است:

«آیا متمدن بودن همان اعزام پهپاد بر فراز عروسی برای کشتن بی‌گناهان است؟ 

دزدی دریایی در آب‌های آزاد؟

شاید همان ریختن تسلیحات مرگ‌بار به یک منطقه برای ایجاد جنگ‌های غیرانسانی است؟
یا متمدن ملتی هزاران ساله است که قرن‌ها است به کسی حمله نکرده است؟»

کد خبر 389178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.