احیای کارخانه تولید آسفالت شهرداری رفسنجان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از بازگردانی دوباره کارخانه قدیمی تولید آسفالت این شهرداری به خط تولید خبر داد.

به گزارش ایمنا، نوید شریفی اظهار کرد: این شهرداری دارای دو کارخانه تولید آسفالت است که یکی از آن‌ها با قدمت ۳۰ سال به دلیل مستهلک شدن، قدیمی بودن، ظرفیت تولید پایین، سوخت گازوئیلی و خرید کارخانه جدید با سوخت گازی از حدود پنج سال قبل از مدار تولید خارج شده بود.

وی افزود: در یکسال گذشته باتوجه به تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای افزایش تولید آسفالت، بعضی اقدامات انجام شد که نخستین آن‌ها راه‌اندازی دوباره کارخانه قدیمی بود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: مشکلات زیادی در راه‌اندازی این کارخانه وجود داشت که پیگیری و رفع شد، یکی از مهم‌ترین آن‌ها کسری برق بود که با درخواست خط برق جدید در سال ۹۷، این کارخانه دارای خط برق مجزا شد.

شریفی با بیان اینکه تغییراتی در خط تاسیسات شن و ماسه انجام شد، خاطرنشان کرد: قسمت سوخت به طور کامل تعویض و از گازوئیلی به گازی تبدیل شد.

وی تاکید کرد: به زودی این کارخانه با ظرفیت ۸۰ تن وارد خط تولید آسفالت شهرداری می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان افزود: علاوه بر راه‌اندازی کارخانه تولید آسفالت، برنامه‌ریزی برای تولید مصالح هم انجام شد، چون با وارد شدن کارخانه به خط تولید با کسری مصالح روبرو خواهیم شد به همین دلیل اقدامات اولیه برای واگذاری سیستم تولید مصالح به بخش خصوصی در ازای تامین مصالح مورد نیاز شهرداری انجام شده است.

کد خبر 389172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.