سپاهانی‌ها تلاش کنند به حق خود برسند

دویست و نودمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "همه ابزار قهرمانی را مهیا می کنیم" عنوان اصلی این رسانه است که مدیر عامل سپاهان در گفت‌وگو با ایمنا مطرح کرده است. تابش ضمن تمجید از شرایط کنونی سپاهان و کسب دو پیروزی در ابتدای لیگ اظهار کرد: تمام ساز و کارها را برای عملکرد قدرتمند سپاهان ایجاد کرده ایم و این تیم پتانسیل کسب بهترین نتایج را دارد، اما قول قهرمانی نمی دهیم. هر چند ابزار آن را برای کادر فنی و بازیکنان فراهم می کنیم.

"همه چیز برای ورود بانوان آماده است" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از وزیر ورزش بیان شده است. سلطانی فر ضمن اعلام این خبر که زیرساخت های لازم برای ورود زنان به ورزشگاه ها فراهم شده است، افزود: با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی موافق حضور بانوان در ورزشگاه ها هستیم و به زودی شاهد حضور آن‌ها در بازی‌های ملی و سپس باشگاهی خواهیم بود.

"سپاهانی‌ها تلاش کنند به حق خود برسند" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که به نقل از امیر قلعه نویی و در پی دعوت نشدن هیچ یک از بازیکنان سپاهان به تیم ملی بیان شده است. وی افزود: وقتی بازیکنی از همه لحاظ جز بهترین‌های لیگ باشد و به تیم ملی دعوت نشود این برایش قابل هضم نیست اما ما به کار خودمان ادامه می دهیم و بازیکنانم باید تلاش کنند تا به حق خود برسند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 389170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.