تشریح روش‌های استفاده از خدمات پارکینگ‌های حاشیه‌ای در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور رفاه حال شهروندان شارژ پلاک خودروها با استفاده از روش‌های سه‌گانه شامل مراجعه حضوری به پارکبان، سایت الیت و نرم افزار آپ میسر است.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری با اشاره به خدمات پارکینگ‌های حاشیه‌ای که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ارائه می‌شود، اظهار کرد: در این بین نحوه ارائه خدمات به صورت عادلانه و در دسترس تمام شهروندان یکی از نکات قابل توجه است که نباید مغفول واقع شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: براین اساس، این سازمان اقدام به اجرای طرح "کارت پارک مکانیزه" برای پارکینگ‌های حاشیه‌ای کرده تا شهروندان بتوانند از فضاهای پارک حاشیه معابر به نحو مطلوب بهره‌برداری کنند.

جهانگیری با اشاره به نحوه پرداخت تعرفه پارک حاشیه‌ای گفت: پرداخت تعرفه استفاده از خدمات پارکینگ‌های حاشیه‌ای از طریق شارژ پلاک خودروها میسر شده بنابراین شهروندان برای شارژ پلاک خودرو خود می‌توانند از روش‌های سه‌گانه تعیین شده توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اقدام کنند.

وی افزود: مراجعه حضوری به پارکبان و سایت شرکت الیت از جمله روش‌های شارژ پلاک خودرو است که در حال حاضر مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان جمل نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سومین روش نیز استفاده از نرم افزار آپ است که به زودی در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه هدف از به‌کارگیری این روش‌ها در شارژ پلاک خودروها، استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان است، اضافه کرد: امید است بتوانیم در این مسیر موفق عمل کرده و رضایت حداکثری شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 389165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.