محرم امسال ۵۲ حادثه در شهر کاشان رخ داد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از وقوع ۵۲ حادثه در دهه نخست محرم امسال در این شهر خبر داد.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، اظهار کرد: با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی در دهه نخست محرم امسال، همزمان با آماده‌باش ماموران سازمان آتش‌نشانی در ایستگاه‌های پنج‌گانه، ۱۲۴ مورد استقرار شامل ۶۷۵ نفرساعت انجام شد.

وی ادامه داد: مجموعا ۱۸۸ نیرو با استفاده از شش دستگاه موتورسیکلت تجهیز شده و هفت دستگاه خودرو در شیفت‌های تنظیم شده در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه ارائه آموزش‌های لازم باعث کاهش آتش‌سوزی‌ها نسبت به سال‌های قبل شد، خاطرنشان کرد: در دهه نخست محرم امسال ۵۲ مورد حادثه و ۱۷ حریق در کاشان رخ داد که  یک مورد مربوط به ایستگاه صلواتی فاقد مجوز لازم از سازمان آتش‌نشانی بود.

چایچی با بیان اینکه حوادث واقع شده تلفات جانی نداشت، تاکید کرد: بازدیدهای مستمر کارشناسان سازمان از اماکن عمومی به‌ویژه مساجد و تکایا، قبل از دهه نخست محرم شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر ۱۳ تیم عملیاتی با خودروهای سبک و سنگین اطفائیه، امداد و نجات در محل‌های اصلی شهر و میادین آماده امدادرسانی، آموزش و انجام ماموریت هستند.

کد خبر 389155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.