ورودی شهر باغشاد فاقد روشنایی لازم است

شهردار باغشاد گفت: مسیر وردی این شهر فاقد روشنایی لازم است و این مسئله منجر به افزایش مخاطرات رانندگی در این محل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان؛ میثم بکتاشیان در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه پل غدیر این شهر، اظهار کرد: با افتتاح این پل، یکی از گره‌های بزرگ ترافیکی مسیر اصفهان _ شهرکرد باز شد، اما متأسفانه رمپ ورودی و خروجی شهر باغشاد با مشکلات زیادی مواجه بود.

وی افزود: با توجه به عبور وسایل نقلیه سنگین و ترافیک بالا در این مسیر و اهمیت تردد ایمن، همه توان خود را برای رفع این مشکل به‌کار گرفتیم.

شهردار باغشاد تصریح کرد: پروژه اصلاح و احداث رمپ ورودی و خروجی شهر باغشاد به طول ۴۵۰ متر شامل خاکبرداری، خاکریزی، زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان به پایان رسید و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

بکتاشیان با بیان اینکه ورودی‌های هر شهری مهم‌ترین بخش نما و منظر آن است، ادامه داد: شهر باغشاد به واسطه طبیعت بکر، بیشه‌زارهای زیبا و منحصر به فرد، اماکن تاریخی همچون پل کله و مشاهیر و بزرگانی چون آیت‌الله مدیسه‌ای به شهری گردشگرپذیر تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در روزهای پایانی هر هفته و ایام تعطیل گردشگران بسیاری از گوشه و کنار کشور به این شهر ساحلی سفر می‌کنند، اما ورودی شهر باغشاد روشنایی لازم را ندارد و شب‌ها در تاریکی مطلق است.

شهردار باغشاد عنوان کرد: پیگیری‌های متعددی در این خصوص انجام شده است، اما همچنان این مشکل رفع نشده و انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی در شهرستان به رفع آن توجه جدی داشته باشد.

کد خبر 389153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.