سلطانی‌فر: توانایی تامین امنیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی، مشکلی برای حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی نداریم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر اظهار کرد: زیر ساخت‌های لازم برای حضور بانوان شامل ورودی، معبر، مکان و خدمات ویژه رفاهی بصورت جداگانه در تمام استادیوم‌های ملی و بزرگ فراهم و آماده شده است.

وی با اشاره به حضور تماشاگران زن در سالن مسابقات رشته‌های والیبال، بسکتبال و هندبال گفت: با رعایت تمام ملاحظات شرعی و فرهنگی تماشاگران بیننده مسابقات در رشته‌های دیگر هستند و با هماهنگی، برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم صورت گرفته با عوامل انتظامی، امنیتی و وزارت کشور، تماشاگران زن در بازی‌های ملی با استفاده از امکاناتی که برای آن‌ها فراهم شده است حضور پیدا خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره امکان حضور تماشاگران زن در بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: امیدواریم با مناسب شدن فضای استادیوم‌های ورزشی و رعایت کامل موازین شرعی و فرهنگی توسط هواداران تیم‌ها، در آینده نیز بتوانیم شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال را فراهم کنیم و این موضوع نیازمند بررسی جامع‌تر و کامل‌تر در آینده است.

وی با تاکید بر اینکه با حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی موافق است گفت: وزارتخانه و فدراسیون فوتبال با کمک نیروهای انتظامی و نهادهای مسئول، توانایی تامین شرایط کامل، رفاهی و امنیتی با رعایت ملاحظات شرعی را دارد.

سلطانی فر با اشاره به انعکاس برخی اخبار درباره مغایرت دیدگاه‌ها در دولت در این خصوص گفت: در این مورد همراه و هماهنگ هستیم و با رعایت تمامی موازین شرعی و مواردی که حریم و حرمت بانوان تماشاگر را حفظ می‌کند، انشاالله اقدامات مقتضی بعمل خواهد آمد.

کد خبر 389143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.