نشست عرضه فناوری در صنایع غذایی در اصفهان برگزار شد

نشست عرضه فناوری در صنایع غذایی با حضور پنج شرکت دانش بنیان برتر استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعظم دانش عصر امروز چهارشنبه_۲۰ شهریورماه_ در حاشیه نشست عرضه فناوری در صنایع غذایی در محل ساختمان شماره یک شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شرکت آیریک به عنوان کارگزار فن بازار منطقه‌ای استان اصفهان توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و بهم رسانی فن آوری را در لیست اولویت های اصلی خود قرار داده است.

وی افزود: هدف از برگزاری نشست عرضه فناوری در صنایع غذایی، بهبود ارتباط موثر میان سرمایه گذاران و شرکت های برتر دانش بنیان برای کسب موفقیت در حوزه صنایع غذایی است.

رئیس فن بازار منطقه اصفهان، با اشاره به حضور پنج شرکت برتر دانش‌بنیان استان اصفهان در نشست عرضه فناوری در صنایع غذایی، خاطر نشان کرد: ۵۰۰ شرکت دانش بنیان فعال در حوزه صنایع غذایی برای شرکت در این نشست ثبت نام کردند و از میان آنها پنج شرکت اصلی و شاخص برای حضور در این نشست انتخاب شدند.

دانش ادامه داد: اشخاص حقیقی و حقوقی فرهیخته، صاحب نظران شاخص و صنعتگران موفق استان اصفهان نیز به این نشست تخصصی دعوت شدند تا با هم اندیشی با شرکت های دانش بنیان به سرمایه گذاری ایده آل در این زمینه دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این نشست که با حضور معاون صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و دبیر انجمن صنایع غذایی استان اصفهان برگزار شد، طرح های تولید سوسیس و کالباس غیر گوشتی، مترسک الکترونیک، محصولات رژیمی ضد دیابت از هسته خرما، تولید انواع گز و سوهان و شیرینی لوز به صورت سنتی و رژیمی و فراسودمند و نرم افزار فروش و بازارسنجی بنکداران روی تلفن همراه از سوی شرکت های دانش بنیان برای سرمایه گذاری صنعتگران این حوزه ارائه شد.

کد خبر 389139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.