تعریض محور شیراز به سپیدان ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

شهردار منطقه ۱۰ شیراز گفت: تملک و تعریض مسیر شیراز به سپیدان در منطقه گویم و دوکوهک به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایمنا، بهنام احمدزاده با بیان اینکه تملک و تعریض محور شیراز به سپیدان بخشی از ترافیک موجود را حل می‌کند، اظهار کرد: تخلف رانندگان و پارک دوبل از جمله مهمترین عوامل ایجاد ترافیک در این منطقه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تملک چندین مغازه در منطقه گویم و دوکوهک انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری شیراز با اشاره به اینکه پروژه‌های انسان‌محور در اولویت برنامه‌های این شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: بوستان نهر اعظم به مساحت بیش از یک و نیم هکتار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدزاده با اشاره به افتتاح پــارک کوهنورد گفت: با توجه به درختکاری که در اطــراف این پارک صورت  گرفته تلاش می‌شود تا پارک کوهنورد را بــه پیاده‌راه سلامت در پارک وحدت متصل کنیم.

وی افزود: در پارک وحدت بسته‌های سرمایه‌گذاری جهت احداث زمین‌های تنیس مهیا شده که عملیات اجرایی آنان به زودی توسط سرمایه‌گذار آغاز می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری شیراز با بیان اینکه پارک وحدت دارای پیست دوچرخه، پارک سالمندان و کودکان است، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا این پارک را با رویکرد خانواده‌محور احداث کنیم و هم اکنون نیز پیست دوچرخه‌سواری آن با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

احمدزاده با بیان اینکه احداث پارک محله‌ای بازنشستگان و بهسازی بوستان فاطمی و انتظار در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: منطقه ۱۰ شهرداری شیراز با ۳۰ هزار هکتار وسیع‌ترین منطقه شهرداری است که برخی زیرساخت‌های بزرگراهی همچون محور حسینی‌الهاشمی از قبل در منطقه موجود بوده اما در قسمت محورهای گلستان شمالی نیاز به فعالیت است.

وی با بیان اینکه برخی از اراضی شهرک گویم، دوکوهک و شــهرک آرین در گذشته کشاورزی بوده و بدون در نظر گرفتن امکانات رفاهی توسط سودجویان تفکیک شــده است، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا قبل از هرگونه خرید به شهرداری منطقه مراجعه و وضعیت زمین را استعلام کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری شیراز با اشاره به احداث پل‌های عابرپیاده در سطح منطقه گفت: بودجه احداث پل‌های عابرپیاده به شهرداری مناطق واگذار شده است که در همین راستا دو پل عابر پیاده در محور  آفرینش و دیگری روبه‌روی ایستگاه راه آهن احداث می‌شود.

کد خبر 389117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.