رفع مشکلات سطح شهر سنندج در آستانه بازگشایی مدارس

مدیر منطقه یک شهرداری سنندج گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از مهر ماه و با هدف رفاه حال دانش آموزان ورودی دو دبستان در سنندج آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا کاظمی با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر با هدف رفع مشکلات سطح شهر در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم شهرداری به‌عنوان یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان مجموعه‌ای از اقدامات را در قالب طرح استقبال از مهر اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح استقبال از مهر، رفع مشکلات سطح شهر در راستای رفاه حال دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس است، افزود: در راستای بهسازی معابر به ویژه معابر منتهی به مدارس نسبت به عملیات بهسازی و آسفالت ورودی دو دبستان در سطح منطقه اقدام شده است.

کاظمی ادامه داد: دبستان هیئت امنایی آموزگار ۲ واقع در سه راه شیخان و همچنین دبستان دکترعلی شریعتی در محله جورآباد کوچه پاکدل از جمله مدارسی است که این شهرداری نسبت به آسفالت و بهسازی ورودی آن اقدام کرده است.

مدیر منطقه یک شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای فعالیت‌های عمرانی عملیات جدول‌گذاری به‌صورت کانیوا، در بلوار وفایی کوچه همت نیز اجرا شد.

کد خبر 389104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.