دولت به آبادانی روستای شما کمک خواهد کرد

رئیس جمهور در پاسخ به نامه سه خواهر روستایی در کرمان، به وزرای نیرو و آموزش و پرورش دستور داد اقدامات لازم را برای تامین آب و برق و نیز احداث مدرسه در روستای چاه پولاد قلعه گنج کرمان بعمل آورند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، خانمها زینب، حوا و زیور رمضانی که به تازگی سواد خواندن و نوشتن را آموخته اند در نامه ای صمیمی به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نوشتند: «با سلام خدمت رئیس جمهور اسلامی ایران، آقای روحانی عزیز، ما بچه های آبادی چاه پولاد مدرسه نداریم، برق نداریم، آب نداریم. کمک کنید تا زندگی بهتری داشته باشیم.»

رئیس جمهور در پی اطلاع از این نامه، خطاب به این سه خواهر کرمانی پاسخ داد: «دختران عزیزم به آینده امیدوار باشید. دولت به آبادانی روستای شما کمک خواهد کرد.»

روحانی همچنین در نامه های جداگانه ای به دکتر اردکانیان وزیر نیرو و آقای حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دستور داد موضوع بررسی و نسبت به تامین آب و برق و احداث مدرسه در روستای چاه پولاد منطقه قلعه گنج استان کرمان اقدام شود.

یادآوری می شود، نامه فوق در قالب پخش برنامه تلویزیونی مسابقه"دستم را بگیر" در شبکه مستند صدا و سیما و خطاب به رئیس جمهوری منتشر شده بود.

کد خبر 389097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.