برگزاری مراسم مذهبی در امنیت کامل

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی شهر همدان در امنیت کامل برگزار شد.

محمد رضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری هیئات و دسته جات حسینی و لزوم اقدامات پیشگیرانه در خصوص حوادث احتمالی، چندین مرحله بازدید از حسینیه ها، تکایای پر تردد و پرجمعیت شهر همدان پیش از آغاز ایام سوگواری توسط کارشناسان این سازمان انجام شد که خوشبختانه اتفاق و حادثه خاصی در این باره گزارش نشد.

وی تصریح کرد: تعدادی خاموش کننده دستی به صورت امانت در اختیار برخی از حسینیه‌ها و تکایای سطح شهر قرار داده شد تا در مواقع حوادث احتمالی از آنها استفاده کنند.

بیاناتی خاطرنشان کرد: در دهه اول محرم به ویژه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، آتش نشانان و ایستگاه‌های ۱۰ گانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به صورت ویژه در آماده باش کامل قرار داشتند که در همین راستا ۱۵ اکیپ عملیاتی که هر اکیپ شامل سه نفر آتش نشان بود در مسیرهای تردد هیئات و تجمع عزاداران حسینی مستقر بودند تا با محض بروز حوادث احتمالی، خدمات رسانی کنند و خوشبختانه بدون کوچک‌ترین حادثه و به نحو مطلوب برگزار شد.

کد خبر 389089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.