تحقق اهداف مدیریت شهری در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طول سه هفته گذشته و در روزهای ملاقات مردمی بیش از ۱۵۰ شهروند پرونده‌های خود را به صورت مستقیم بررسی کردند.

وی افزود: دیدار مردمی با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیر منطقه انجام می‌گیرد و در این نشست صمیمی شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می‌پردازند.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تاکید کرد: باید توجه داشت که حضور مدیر منطقه در بین مردم و شنیدن مشکلات از زبان آنها، تعامل و همکاری مجموعه شهرداری و اولویت بندی مسائل و مشکلات منطقه جهت اقدام و رسیدگی با توجه به محدودیت‌های اعتباری از مهم ترین عوامل خدمت به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با مدیران ارشد، علاوه بر تکریم ارباب رجوع، آرامش روانی شهروندان و افزایش احساس رضایت آنان را در رسیدگی به مشکلاتشان در پی دارد.

کیهانی تصریح کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است که با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از موانع توسعه شهری است.

وی با بیان اینکه مشکلات و درخواست‌های مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی و املاک است، گفت: موضوعات و درخواست‌های مردمی در این جلسات مطرح و تلاش می‌شود با همفکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام‌های موثری برداشته شود.

کد خبر 389084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.