تحولی بزرگ در انتظار شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان پس از افتتاح می‌تواند تحول بسیار خوبی در جهت حمایت از تولیدکنندگان، اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصادی در شهر داشته باشد.

قدرت الله نوروزی صبح امروز- چهارشنبه ۲۰ شهریورماه ۹۸- در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این جلسات هر ۱۵ روز یکبار در محل پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر برگزار و مشکلات فراروی آن بررسی و راهکارهای رفع آن ارائه می‌شود.

وی افزود: گزارش‌های خوبی در خصوص روند پیشرفت پروژه ارایه شد و بسیار خرسندیم از اینکه این پروژه عظیم در مدت کوتاهی توانست با سرعت و کیفیت بسیار خوب اجرایی شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: وقتی یک سال و نیم پیش از محل پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان بازدید کردیم، باور نکردنی بود پس از گذشت مدت زمانی کوتاه پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در زمان آغاز فعالیت مدیریت جدید شهری تنها هفت قرارداد برای پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان امضاء شده بود، تصریح کرد: علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی در حال حاضر ۹۳ قرارداد برای این پروژه منعقد شده و فعالیت‌ها با سرعت خوبی در حال انجام است.

نوروزی تاکید کرد: در یک سال و نیم گذشته بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه نمایشگاه هزینه شده است و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح فاز نخست آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهر با کیفیت و حداقل قیمت‌ها در حال اجرا است، گفت: کاهش هزینه‌ها در پیشرفت کار بسیار تاثیر گذار بوده است که در این راستا باید از پیمانکاران، مشاوران و سایر فعالان در پروژه‌های عمرانی قدردانی کنیم.

شهردار اصفهان پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را یکی از بهترین پروژه‌های شهر عنوان کرد و گفت: این پروژه در کنار رینگ چهارم و در امتداد اجلاس، شهر رویاها و نزدیکی فرودگاه شهید بهشتی واقع شده و پس از افتتاح می‌تواند تحول بسیار خوبی در جهت حمایت از تولیدکنندگان، اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصادی در شهر داشته باشد.

وی با تاکید بر آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای مراجعه شهروندان به نمایشگاه بزرگ اصفهان، اظهار کرد: فضای سبز و طراحی‌هایی که در این پروژه اجرا شده، شرایط لازم برای ماندگاری شهروندان را برای چندین ساعت فراهم می‌کند.

نوروزی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای احداث پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان تأمین شده است، تصریح کرد: برای باقیمانده اعتبارات مورد نیاز پروژه امروز مقرر شد هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان چاره‌ای بیندیشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه درصد زیادی از سهام شرکت نمایشگاه‌ها متعلق به شهرداری است، شهرداری با تمام جدیت می‌کوشد تا اقدامات لازم برای پروژه انجام شود؛ امیدواریم سایر سهام‌داران با تصمیماتی که مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت اتخاذ می‌کنند، بتوانند به موقع به تعهدات خود عمل کرده تا از نظر مالی نیز با مشکلی مواجه نشویم.

شهردار اصفهان گفت: در جلسه امروز مقرر شد در مجاورت پروژه یک ایستگاه آتش نشانی طراحی و احداث شود، همچنین دسترسی‌ها به محل پروژه از سمت بزرگراه مورد توجه قرار گیرد همچنین چاره اندیشی در خصوص روشنایی مسیر پروژه صورت گیرد.

وی با اشاره به طراحی و اجرای فضای سبز مطلوب در پروژه نمایشگاه، خاطرنشان کرد: در بخش فضای سبز پروژه از گونه‌های مقاوم در برابر کم آبی استفاده و مجموعه‌ای بسیار زیبا تحویل شهروندان خواهد شد.

کد خبر 389077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • H US ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام امیدواریم این وعده ها هر چه زودتر محقق گردد الان حدود ۱۰ سال هستش که مثلا قرار سالن اجلاس ساخته بشه اما.....