تخریب ۲ منزل مسکونی در شهر زنجان/ فرونشست زمین در شهر ری

در بسته خبری امروز از آماده‌باش شهرداری رشت برای مقابله با بارش‌های احتمالی در روزهای آینده تا ساماندهی موتور سیکلت‌ها در تهران و اعمال قانون شرکت‌های غیرمجاز سرویس مدارس از طریق مراجع ذیصلاح را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

نصب ۱۵۰ تابلوی اطلاع‌رسانی در ایستگاه‌های اتوبوس شهر قم

امیر یزدی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس سطح شهر قم خبر داد.

تجهیز شهرداری فرون آباد به برج نوری سیار

کوروش میرزایی، شهردار فرون آباد از تجهیز شهرداری به برج نوری سیار با قابلیت حمل خبر داد.

حفاری مترو موجب فرونشست زمین در شهر ری شد

علیرضا هاتفی دبیر بحران شهرداری منطقه ٢٠ تهران گفت: حفاری خط ٦ مترو تهران باعث فرونشست هفت میلی متری زمین در خیابان شهید غیوری شمالی شهر ری شد.

آماده‌باش همه واحدهای شهرداری رشت

پس از بارندگی شدید روز گذشته در رشت و احتمال تداوم بارش‎ها در روزهای آینده، علیرضا قانع، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از آماده باش کامل نیروهای خدماتی شهرداری رشت به دستور ناصر حاج محمدی شهردار این شهر خبر داد.

مدیریت شهری به ساماندهی موتورسیکلت‌ها بی‌توجه است

شهربانو امامی، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم ساماندهی موتورسیکلت‌ها در شهر به دو معاونت اجتماعی و حمل و نقل شهرداری تهران تذکر داد.

اعمال قانون شرکت‌های غیرمجاز سرویس مدارس از طریق مراجع ذیصلاح

سعید حسینی، پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: الزام ثبت نام در سامانه سپند و پیگیری عملکرد شرکت ها و رانندگان از سوی مراجع ذیصلاح نشان دهنده اهمیت و حساسیت بالا در حمل و نقل دانش آموزان است.

نشتی گاز شهری ۲ خانه را در زنجان تخریب کرد

حسن غفاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان گفت: نشتی و انفجار گاز شهری در زنجان موجب تخریب دو باب منزل مسکونی شد.

طرح نظارت و ارزیابی اتوبوس‌های تبریز آغاز شد

طرح نظارت و ارزیابی اتوبوس‌های تحت اختیار شرکت‌های بخش خصوصی با محوریت ارزیابی وضعیت ظاهری و عملکرد فنی اتوبوس‌ها در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی آغاز شد.

هزینه سالانه ۷۲ میلیاردی برای مدیریت پسماند ارومیه

احمد یوسفی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: هزینه سالیانه مدیریت پسماند در شهر ارومیه ۷۲ میلیارد تومان است که صرف حقوق، اجاره دستگاه ها و نوسازی آنها می شود.

نظارت بر ساخت و ساز های مشهد تشدید می شود

مسعود ایاز، مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون‌های ماده صد شهرداری مشهد از تشدید نظارت بر ساخت و سازها و صیانت از حریم شهر در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

کد خبر 389073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.