ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مدیریت مرکز کاهش آسیب اصفهان را عهده دار شد

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ستاد کل هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور مدیریت و تامین هزینه‌های نگهداری مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان را عهده دار شد.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دستاوردهای دبیرکل ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور از مرکز در حال احداث جامع کاهش آسیب اصفهان اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای این بازدید عهده دار شدن مدیریت و هزینه‌های نگهداری این مرکز پس از بهره‌برداری توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور بود.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد با تامین هزینه‌های مورد نیاز فاز دو این مرکز که بخش ویژه بانوان است نیز همراه با فاز اول به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به حمایت‌های استاندار اصفهان برای بهره برداری از مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: معاون سیاسی استاندار برای هماهنگی بین بخشی برای بهره برداری از این پروژه همکاری‌های قابل توجهی را داشته است.

وی اضافه کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان، مدیر منطقه هفت و معاون عمران شهرداری نیز برای بهره برداری از مرکز جامع کاهش آسیب تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند.

محمدی به پیشرففت ۷۹ درصدی پروژه مرکز کاهش آسیب اصفهان در فاز اول اشاره کرد و گفت: بنا بر اعلام شهرداری قرار است این پروژه که دارای پنج هزار متر زیربنا است تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان پنج میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: در سال جاری نیز سه میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از این پروژه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به اذعان سردار مومنی مرکز کاهش آسیب اصفهان بزرگترین و بی نظیرترین مرکز در کشور است، تصریح کرد: این مرکز در صورت بهره‌برداری می‌تواند الگویی برای فعالیت در این حوزه در همه کشور باشد.

وی تاکید کرد: مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان بزرگترین دستاورد شورای شهر و مدیریت شهری اصفهان در پنجمین دوره در حوزه اجتماعی خواهد بود.

کد خبر 389071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.