رونمایی از پورتال سرمایه‌گذاری فولادشهر در آینده نزدیک

شهردار فولادشهر گفت: مدیریت این شهر در نظر دارد پورتال سرمایه‌گذاری خود را به صورت ملی و با حضور شهرهای جدید، شهرداری‌های سراسر کشور و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، بابک محمدی در جمع خبرنگاران، اولویت برنامه‌های شهرداری فولادشهر را حمایت و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی دانست و اظهار کرد: مدیران شهرها امروزه برای توسعه و رونق اقتصادی و فرهنگی شهرها نیازمند حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران هستند و استفاده صحیح از این ظرفیت سبب بهبود وضعیت اقتصادی، ارتقاء سطح رفاه شهروندان، کارآفرینی و ورود شهرداری‌ها به عرصه‌های جدید خدمت‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز فرصت‌های بسیار خوبی برای جذب سرمایه‌گذارای در فولادشهر ایجاد شده است، افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک این شهر، شهرداری همواره تلاش کرده موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را رفع کند تا آنان برای حضور و فعالیت در این شهر جدید رغبت بیشتری داشته باشند.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه به منظور تسهیل امور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و فعالان اقتصادی پورتال سرمایه‌گذاری شهرداری تهیه شده است، تصریح کرد: مشاور طرح بیش از یکسال فعالیت شبانه‌روزی داشته تا ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری شهر را در ۲۲ نقطه شناسایی کند و به زودی برروی پورتال و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

وی از رونمایی پورتال سرمایه‌گذاری شهرداری فولادشهر در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فولادشهر در نظر دارد این پورتال را به صورت ملی رونمایی کند، بنابراین در تلاش هستیم با دعوت از شهرهای جدید، شهرداری‌های سراسر کشور و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برنامه‌ای شایسته برای رونمایی از آن در ورزشگاه فولادشهر برگزار کنیم.

کد خبر 389067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.