قول قهرمانی نمی دهیم/ امیدوارم بازیکنان سپاهان دیده شوند

مدیرعامل سپاهان گفت: ما تمام ساز و کارها را برای عملکرد قدرتمند سپاهان ایجاد می‌کنیم، اما قول قهرمانی نمی‌دهم.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت خوب سپاهان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهار کرد: سپاهان از اولین تیم‌هایی بود که تمرینات را به موقع شروع کرد و اردوهای خوبی در داخل و خارج کشور داشتیم؛ استخوان بندی تیم را حفظ کردیم و بازیکنان مورد نیاز با نظر سرمربی جذب شده است و به طور طبیعی انتظار شروع قدرتمند را داشتیم.

وی افزود: سپاهان همیشه پتانسیل این را دارد که جزو تیم‌های بالای جدول باشد و در کنار آن بعد از چند سال وقفه حضور در مسابقات بین المللی به گونه‌ای آماده شدیم که از فوتبال این مملکت دفاع کنیم.

مدیرعامل سپاهان در خصوص اینکه بعضی سپاهان را قهرمان لیگ برترامسال می‌دانند، اضافه کرد: قول قهرمانی نمی‌دهم، ولی قول می‌دهم تمام ساز و کار برای موفقیت را ایجاد کنیم. پتانسیل سپاهان به گونه‌ای است که همیشه برای قهرمانی می‌جنگد و تمام سعی را برای قهرمانی می‌کنیم، اما هیچ کس در مجموعه سپاهان قول قهرمانی نمی‌دهد.

وی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان بهبود پیدا کرده است و بازیکنان در بازی آخر از وضعیت آن رضایت داشتند و دستگاه‌های هواده نیز از آلمان خریداری شده است. مطمئن باشید چمن نقش جهان روزبه روز بهتر خواهد شد.

تابش با بیان اینکه تعطیلات لیگ به سپاهان ضربه می‌زند، اظهار کرد: تعطیلات لیگ به تیم‌هایی که روند عادی دارند و برای لیگ آماده شده اند، لطمه می‌زند، اما به برخی تیم‌ها کمک می‌کند. این تعطیلات که فیفا دی هستند، اجنتاب ناپذیرند و ما به روند آماده سازی خود ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه سپاهان بازیکنانی در حد تیم ملی دارد، گفت: ما بازیکنانی داریم در حد ملی، اما توصیه من به بازیکنان این است که بیشتر تلاش کنند و آنقدر خوب باشند که برای بازی بعدی تیم ملی دعوت شوند. امیدواریم بازیکنان سپاهان در آینده دیده شوند.

مدیرعامل سپاهان  در خصوص وضعیت پیش روی سپاهان در فصل جاری، ادامه داد: برای موفقیت در ادامه فصل برنامه ریزی کرده ایم و تیم را برای یک فصل خوب آماده کردیم، زیرا باید در سه جبهه لیگ، حذفی و آسیا بازی کنیم و آماده آنها هستیم؛ ثبات در بازیکنان، کادرفنی و مدیریت می‌تواند موجب عملکرد خوب ما شود و شرایط خوبی بر تیم حاکم است.

کد خبر 389063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.