"هفته بازار اندیشه" تبریز ساماندهی شد

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از ساماندهی هفته بازار اندیشه در منطقه هفت خبر داد.

ابراهیم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی "هفته بازار اندیشه"، اظهار کرد: این بازار در گذشته تحت نظارت سازمان میادین بود اما اخیرا زیرنظر منطقه و به صورت خودجوش مدیریت می‌شد که باعث به وجود آمدن برخی مشکلات و نابسامانی‌هایی در آن محل و همچنین ایجاد ترافیک شده بود و اعتراض ساکنان محل را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: در راستای ساماندهی این غرفه‌ها، محلی را در همان منطقه هفت در نظر گرفتیم و حدود ۴۰۰ غرفه جانمایی شد که ۳۵۰ نفر یکشنبه‌های هر هفته از صبح تا بعدازظهر ر این محل‌ها مشغول به فعالیت هستند.

محمدی افزود: در این مکان محصولات و کالاهای مختلفی از جمله لباس، میوه، صیفی‌جات و ... به شهروندان عرضه می‌شود. البته در صورت تمایل و تقاضای فروشندگان، این امکان وجود دارد تا روزهای دیگری از هفته را نیز در این محل برای برپایی اجناس آن‌ها اختصاص دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز تصریح کرد: در حال حاضر برخی از صنوف از جمله مبل‌فروشان در شهرکی مجزا در محدوده شهر فعالیت دارند. البته خارج کردن مشاغل مزاحم و آلوده از سطح شهر باید توسط سازمان محیط زیست انجام شود و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 389062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.