پاکسازی محورهای منتهی به حرم مطهر با به‌‎کارگیری ۵۶۰۰ نیروی کارگری

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از پاکسازی محورهای منتهی به حرم مطهر توسط ۵۶۰۰ نیروی کارگری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی در این باره اظهار کرد: تمامی ۵۶۰۰ نیروی پاکبان، رفع سدمعبر و کارشناسان این حوزه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به‎صورت مستمر و شبانه‎روزی در حالت آماده‌باش بوده‌اند تا خدمت‎رسانی مطلوبی به زائران و مجاوران رضوی ارائه شود.

وی با اشاره به جانمایی ۱۹۱ سازه نصب پرده‎های عزاداری هیئت‎های مذهبی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: امسال ۵۸۱ ایستگاه صلواتی در سطح شهر مشهد به زائران و مجاوران رضوی خدمت‌‏رسانی کردند که کار پاکسازی و نظافت اطراف این ایستگاه‌‎های صلواتی نیز توسط نیروهای کارگری انجام شد.

یعقوبی با اشاره به تمهیدات لازم در زمان برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا حسینی تصریح کرد: طبق هماهنگی‎های انجام شده دو دستگاه تانکر و وضوخانه سیار جهت وضو گرفتن عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در عرصه میدان شهدا مستقر که با استقبال خوبی از سوی زائران و مجاوران رضوی مواجه شد.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: به جهت حفظ نظافت مناطق پیرامونی حرم مطهر نیز در این ایام ۲۶۲ خودرو جمع‎آوری و حمل زباله در هر روز کار جمع‌آوری پسماند را بر عهده داشتند و به منظور جلوگیری از سد معبر در سطح شهر به‌ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، ۱۲۰ اکیپ رفع سد معبر در هر روز به صورت مستمر فعال بودند.

کد خبر 389054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.